اعمال محدودیت‌های تردد تا چهارم مرداد در اصفهان/گذرگاه های عابر پیاده روشن می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از ساعت تا روز دوشنبه چهارم مردادماه طرح محدودیت‌های تردد برقرار می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تا روز دوشنبه، چهارم مردادماه طرح محدودیت های تردد برقرار می شود.

وی افزود: ورود پلاک های غیربومی به استانها و شهرستانهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند به اصفهان ممنوع است و همچنین از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی استان اصفهان که در وضعیت پرخطر قرار دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری مردم در عدم تردد غیرضروری در شهر گفت: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت های تردد علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی از ورود پلاک های غیربومی مذکور جلوگیری می شود. ثبت تخلفات توسط سامانه های الکترونیکی انجام می شود و بخشودنی نیست چراکه سلامتی جامعه به خطر افتاده است.

گذرگاه های عابر پیاده اصفهان روشن می شود

سرهنگ محمدی در ادامه با اشاره به اینکه گذرگاه ها عابر پیاده روشن می شود، گفت: گذرگاه های عابر پیاده کلانشهر اصفهان برای نخستین بار در کشور روشن می شود و هدف از اجرای این طرح کاهش تصادفات عابرین پیاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰ نقطه درمناطق پانزده گانه اصفهان به همت شهرداری اصفهان و به صورت پایلوت به سیستم روشنایی مجهز شده است که در تعدادی از گذرگاه ها با تاریکی هوا، روشن خواهند شد و تعدادی دیگر با نزدیک شدن عابر پیاده به محل ورودی گذرگاه روشن نی شود و عابر پیاده می تواند با ایمنی و آرامش خاطر عبور کند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک ۸۰ گذرگاه دیگر نیز به این سیستم مجهز می شوند، ادامه داد: کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر اصفهان توسط پلیس دوچرخه سوار انجام می شود و پلیس همواره در چهارجوب قانون از توسعه ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری ایمن و استاندارد حمایت می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1536852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =