۱۴ نفر
۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
پیش‌بینی یک اصولگرا درباره دولت رئیسی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره نقش احزاب در حل مشکلات توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره نقش احزاب در حل مشکلات کشور، گفت: مهم‌ترین وظیفه احزاب ارائه پیشنهاد و راه حل براساسی شناخت چالش ها و مشکلات است و اگر بتوانند برای هر یک از این مشکلات راه حل هایی را به مسئولان ارائه دهند موثر خواهند بود؛ اقدام اساسی در شرایط کنونی کمک به راهکارهای فوری برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور است تا از این طریق مشکلات حل شوند.

او ادامه داد: در حال حاضر چندان توجهی به نظرات احزاب نمی شود، احزاب هم به ندرت وارد چنین مسائلی می‌شوند، ولی اگر دولت آماده پذیرش نظرات احزاب باشد قطعا احزاب هم استقبال خواهند کرد.

ترقی با اشاره به عملکرد حزب متبوع خود در مشکلات خوزستان افزود: حزب موتلفه اسلامی برای بسیاری از این مشکلات راهکارهایی را به وسیله کارگروه های مختلف اقتصادی خصوصا در زمینه بودجه داشته و پیشنهاداتی را تهیه و تقدیم آقای رئیسی و کارگروه‌های دولت او کرده که  امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در دولت بعد شاهد حضور پررنگ‌تر احزاب خواهیم بود؟ گفت: بله قطعا اینگونه خواهد بود، زیرا نگاه دولت بعدی یک نگاه مشارکتی است و از همین الان به نظرات مردم در زمینه‌های مختلف حتی انتخاب وزرا توجه داشته و این نگاه جدید به نظر می رسد فرصت بسیار خوبی را برای افراد دارای راه حل ایجاد کرده است.

پیش‌بینی یک اصولگرا درباره دولت رئیسی

فعال سیاسی اصولگرا درباره نقش احزاب حامی دولت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حل مشکلات کشور گفت: نقش چندانی نداشتند، زیرا دولت هم حاضر به بها دادن و پذیرش نظرات آنها نبوده است و در جلساتی هم که برگزار کرده گله داشتند که چندان به نظراتشان توجهی نمی شود. آنها ابتدا حمایت کردند تا نیروهای خود را در درون دولت جا دهند و آن نیروها خواسته هایشان را دنبال کنند، اما دولت به برنامه خودش عمل کرد. البته بسیاری از نیروهای آنها که در بدنه دولت حضور داشتند خواسته های حزب خود را در حد توان عملی کردند.

وی با اشاره به حضور محمدباقر نوبخت از حزب اعتدال توسعه و اسحاق جهانگیری از حزب کارگزاران سازندگی در بدنه دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز بیان کرد: اینها بیشتر در دولت نفوذ دارند، اما آن راهکارها هم نتوانسته باعث رضایت مردم شود.

216219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =