آیا افیلیت مارکتینگ منجر به افزایش فروش می شود

روش های زیادی برای جذب مخاطب وجود دارد و شما با استفاده از این روش ها می توانید فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید، این روش ها بسیار گسترده هستند و شما از همه آن ها می توانید استفاده کنید، اما یکی از بهترین روش هایی که باعث افزایش فروش شما می شود.

افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود فروش وب سایت خود را بدون هزینه تبلیغات افزایش دهید، در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم همکاری در فروش چیست و چه تاثیری در کسب و کار شما خواهد داشت.

آشنایی با افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش های بازاریابی برای هر وب سایت است که شما هم اگر از آن استفاده کنید، می توانید فروش خود تا حد بسیار زیادی افزایش دهید، این سیستم امروزه توسط سایت های بزرگی اجرا می شود که برای اولین بار آمازون این سیستم را اجرا کرد.

همکاری در فروش یک سیستم برد برد است که هم کاربر از سایت شما سود خواهد برد و هم شما می توانید فروش خود را با استفاده از آن افزایش دهید، در واقع در این سیستم کاربران ثبت نام می کنند و محصولات شما در اختیار آن ها به صورت یک لینک قرار می گیرد که هر فردی با این لینک ها در سایت شما خریدی انجام دهد، شما باید یک درصد خاصی از فروش خود را به آن کاربر ارائه دهید.

در حال حاضر سیستم همکاری در فروش دیجی کالا در ایران یکی از پرطرفدارترین سرویس های همکاری در فروش است که شما با استفاده از آن بیش از ۳ میلیون محصول را در دسترس دارید تا بتوانید برای آن ها بازاریابی کنی و فروش خود را با استفاده از این بازاریابی افزایش دهید.

شما هم اگر یک وب سایت فروشگاهی دارید می توانید با استفاده از راه اندازی این سیستم برای وب سایت فروشگاهی خود، فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید، فقط کافی است که این سیستم خیلی ساده در سایت شما اجرا شود و کاربران در سیستم سایت شما ثبت نام کنند و با استفاده از این سیستم درآمدزایی خود را از سایت شما شروع کنند.

در حالت کلی افیلیت مارکتینگ به فرآیندی گفته می شود که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص یا شرکت دیگر کمیسیون بدست می آورد. در سیستم همکاری در فروش به سادگی یک محصول تبلیغ می شود و از هر فروشی که انجام می شود بخشی از سود دریافت می شود.

افیلیت مارکتینگ چگونه باعث افزایش فروش سایت می شود؟

افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش در حال حاضر بسیار بر فروش سایت شما تاثیر گذار است، در این بخش مقاله به صورت کامل به شما توضیح خواهیم داد که این روش چگونه می تواند فروش سایت شما را افزایش دهد.

بازاریابی گسترده

اول از هر چیزی شما با استفاده از افیلیت مارکتینگ می توانید بازاریابی گسترده تری داشته باشید، همین گستردگی در بازاریابی باعث می شود شما فروش بیشتری را هم برای وب سایت خود رقم بزنید، اگر نگاهی به آمار وب سایت هایی که به صورت حرفه ای این سیستم را راه اندازی کردند داشته باشید، متوجه خواهید شد که چقدر بر فروششان تاثیر گذاشنه.

برای مثال بخشی از فروش دیجی کالا علاوه بر بازاریابی هایی که دارد، از همین سیستم افیلیت مارکتینگی است که سایت های زیادی در آن فعالیت دارند و به معرفی و بررسی محصولات دیجی کالا می پردازند همین مورد هم توانسته است فروش دیجی کالا را افزایش دهد.

البته در حال حاضر بسیاری از سایت هایی که به سیستم همکاری در فروش دیجی کالا پیوستند تا چند ده میلیون در ماه درآمد  دارند. اگر بدنبال اطلاعات جامع تری در مورد همکاری در فروش دیجی کالا هستید به ادرس https://www.zhaket.com/blog/how-to-make-money-with-digikala-affiliate/ مراجعه کنید.

بازاریابی بدون هزینه

یکی دیگر از مزیت هایی که همکاری در فروش دارد، این است که بدون هزینه شما می توانید فروش وب سایت خود را افزایش دهید، در واقع راه اندازی سیستم همکاری در فروش هیچ هزینه ای برای شما نخواه داشت و شما بدون هیچ هزینه تبلیغاتی و ... می توانید این سیستم را برای وب سایت خود داشته باشید و فروش خود را هم از این طریق افزایش دهید.

تنها هزینه ای که این سیستم دارد این است که شما با استفاده از یک سری افزونه ها برای خود می توانید این سیستم را راه اندازی کنید بعد از راه اندازی، کاربران می توانند  در سیستم سایت شما عضو شوند، و شروع به تبلیغات محصولات سایت کنند و به درامد برسند.

استفاده از کاربران به عنوان بازاریاب

علاوه بر تمامی مزیت هایی که شما در افیلیت مارکتینگ دارید، می توانید از هزاران کاربری که دارید به عنوان بازاریاب استفاده کنید که این گستردگی بازاریابی فروش سایت شما را تا چند برابر افزایش خواهد داد، البته  کاربران هم مشتاقانه به این سیستم وارد می شوند چرا که می توانند درآمد زایی از طریق اینترنت داشته باشند بدون اینکه تخصص خاصی در این زمینه کسب کنند.

پس اگر بتوانید این سیستم را اجرا کنید و کاربران را به عنوان بازاریاب در سایت خود داشته باشید، قطعا فروش شما در سایت بسیار افزایش خواهد یافت و می تواند به شما کمک کند بدون هزینه های گسترده تبلیغات و... به صورت حرفه ای محصولات خود را به فروش برسانید.

البته توجه داشته باشید که درصد فروش هم برای کاربران باید مناسب باشد تا کاربر به تبلیغ محصول شما ترغیب شود.

آیا افیلیت مارکتینگ منجر به افزایش فروش می شود

چگونه سیستم همکاری در فروش در سایت داشته باشیم؟

روش های زیادی برای راه اندازی سیستم همکاری در فروش است که شما برای بهتر شدن این روند، می توانید از افزونه های ایجاد سیستم همکاری در فروش برای وردپرس استفاده کنید که ما در این بخش یکی از بهترین افزونه های همکاری در فروش را به شما معرفی می کنیم.

افزونه Ultimate Affiliate Pro

افزونه التیمیت افیلیت پرو یکی از بهترین افزونه هایی است که شما با استفاده از آن می توانید برای وب سایت خود سیستم افیلیت مارکتینگ راه اندازی کنید این افزونه به صورت کامل امکانات یک سیستم افیلیت را ارائه می دهد تا شما بتوانید به خوبی کاربران سایت افیلیتی خود را مدیریت کنید و  کاربران هم بتوانند از طریق پنل کاربری خود به محصولتان شما دسترسی داشته باشند و محصولات را به بهترین شکل ممکن به فروش برسانند.

این افزونه به صورت پریمیوم در اختیار کاربران قرار دارد که شما می توانید نسخه اورجینال فارسی سازی شده آن را از طریق ژاکت خریداری کنید و این روش بازاریابی عالی را در سایت خود داشته باشید.

جمع بندی

ما در این مقاله قصد داشتیم بیشتر شما را با سیستم افیلیت مارکتینگ آشنا کنیم تا شما بتوانید با استفاده از این سیستم بازاریابی، فروش سایت خود را افزایش دهید و نیاز هم به تبلیغات خاصی نداشته باشید، از افزونه ای که به شما معرفی کردیم هم می توانید برای خود استفاده کنید تا این سیستم را به بهترین شکل ممکن در سایت وردپرس خود داشته باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به موضوع این مقاله کسب کرده باشید، در ضمن شما می توانید سوالات خود را از طریق نظرات مقاله از ما بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم و شما بتوانید هرچه سریع تر این سیستم را در سایت خود راه اندازی کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538457