درگیری تمام بیمارستانهای اصفهان با کرونا/شناسایی ۱۰۸۹ بیمار جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی یک هزار و ۸۹ مورد جدید کرونا در شبانه روز گذشته گفت: تمام بیمارستانهای اصفهان در چرخه خدمت رسانی به بیماران کرونا درآمده اند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت ناگوار و عدم تفاوت مردم در موج اخیر کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: موج پنجم کماکان با شیب صعودی تعداد بستری ها و موارد جدید را به سیستم درمانی اضافه می کند.

وی افزود: از تعداد دو هزار بیمار بستری شده در اصفهان عبور کردیم و بیمارستان الزهرا هم به طور صددرصد به مدار خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا وارد شد. در ۱۰ روز آینده با اختلال در خدمت رسانی در مراکز درمانی مواجه خواهیم شد. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از ۵۰ درصد کاهش یافته است، گفت: یکی از عواملی که موج پنجم با شیب بالا در اصفهان پیش می رود همین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و سازمانهاست که فشار مضاعف بر سیستم درمان استان اصفهان وارد کرده است. 

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۳۹۱ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۸۹ مورد قطعی شناسایی شد و ۴۴۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۷۲ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و ۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۶۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۶بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته، هشت مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =