بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه برنامه شب‌های فوتبالی

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از روند یک برنامه تلویزیونی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای به اتفاقات شب گذشته برنامه تلویزیونی شب‌های فوتبالی واکنش نشان داد:

شب گذشته شیرمردان سرخ بار دیگر گل‌ کاشتند و در دیداری که تا حد زیادی سرنوشت قهرمانی این فصل را مشخص می‌کرد با وجود عقب افتادن از حریف خود، با غیرت و روحیه بالای خود به بازی برگشتند و سه امتیاز مهم در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی کسب کردند.

کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و سایر ارکان باشگاه و تیم در این چند روز پایانی یک دل و یک هدف در کنار هم تلاش می‌کنند و اکنون مدیریت باشگاه نیز با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی پابه‌پای تیم حرکت می‌کند و همانا این رمز موفقیت پرسپولیس برای رسیدن به قله فوتبال ایران بوده است.

البته در زمان شادی و خوشحالی همیشه هستند جریان‌ها و افرادی که با رفتار غیرحرفه‌ای و رنگی، ماهیت خود را بیشتر نمایان می‌کنند و سعی در تلخ کردن این شادی‌ها برای هواداران دارند.

در شبی که پرسپولیس با اقتدار در مسیر قهرمانی مجدد قدم برداشت و کام حسودان و دشمنانش را تلخ کرد، مجری برنامه شب‌های فوتبالی در خلال مصاحبه با مدیرعامل باشگاه استقلال و در حالی که مشخص بود از برد پرسپولیس ناراحت است، بارها سعی کرد با سوالات هدفمند و حاشیه‌ای داستان موفقیت‌های متوالی پرسپولیس را لوث کند.

باید از مجریان و سایر دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی پرسید که به عنوان فعالان رسانه‌ای و افرادی که می‌توانند به واسطه کار در رسانه ملی روی افکار جامعه تأثیر بگذارند، چه آورده مثبتی برای این فوتبال و لیگ ما داشته‌اند جز اینکه هر هفته با برنامه‌ای بدون محتوای مثبت و تاثیرگذار، بر آتش کینه عده‌ای که با پرسپولیس دشمنی دارند دامن بزنند و فقط دنباله‌روی برخی جریان‌های هواداری بچگانه باشند؟

مجری شب‌های فوتبالی فقط و فقط به همین سوال جواب دهد که کدام عضو متمول در باشگاه پرسپولیس بوده و به تیم کمک کرده، در حالی که اظهر من‌الشمس است که در تیم رقیب چندین و چند فرد متمول در این چند سال به هیئت مدیره آمدند و مبالغ میلیاردی هزینه کردند؟! این فضاسازی‌ها، سوالات هدف‌دار و تحریف واقعیات با چه هدفی دنبال می‌شود؟

حال مشخص می‌شود که موضع‌گیری قبلی سرمربی و همچنین باشگاه پرسپولیس در قبال این برنامه کاملا درست بوده و متاسفانه روال کار مجریان و تهیه‌کنندگان آن نیز هیچ رنگ و بویی از تغییر را نشان نمی‌دهد اما باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار به تغییر رویه از سوی سازندگان این برنامه است.

هرچند باشگاه پرسپولیس کماکان و مثل گذشته تأکید دارد که با همه رسانه‌ها اعم از تصویری و نوشتاری همکاری دوجانبه‌ای داشته باشد و در این راه ارتباط خود را با اهالی رسانه حفظ کند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =