نکات مهم درباره قسمت‌هایی از مرغ که هرگز نباید خورده شوند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:گوشت مرغ یکی از پرمصرف‌ترین گوشت هاست اما ناگفته‌هایی درمورد مرغ وجود دارد که بهتر است آن‌ها را بدانید.

به نقل از الکوثر،گوشت مرغ حاوی مواد مغذی زیادی برای بدن است. باوجود فواید فراوان مرغ، مشخص شده است که قسمت‌هایی از مرغ می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد و مصرف آن توصیه نمی‌شود.

این قسمت‌ها در مرغ کدامند؟

سر مرغ: سر مرغ به خصوص اگر زیاد مصرف شود، خطر سلامتی زیادی دارد؛ به گونه‌ای که باعث بروز بیماری در مغز و غدد لنفاوی می‌شوند، زیرا کسانی که مرغ پرورش می‌دهند برخی از مواد ضد باکتری را اسپری می‌کنند و در نتیجه این مواد شیمیایی روی سر مرغ‌ها جمع شده و هنگام خوردن به ما منتقل می‌شوند.

پوست مرغ: به جز باکتری‌هایی که در پوست مرغ جمع می‌شوند، چربی زیادی را در خود ذخیره می‌کند و در نتیجه منجر به افزایش وزن و افزایش سطح کلسترول در خون می‌شود، بنابراین بهتر است آن را خارج کرده و نخورید.

بال‌های مرغ: زیرا آن‌ها به طور غیرمستقیم مواد شیمیایی را که برای بدن بسیار خطرناک است ذخیره می‌کنند و بنابراین زیاده روی در خوردن بال مرغ، باعث بیماری و تومور می‌شود.

گردن مرغ: خوردن آن گاه به گاه ممکن است خطر زیادی نداشته باشد، اما در هر صورت حاوی میکروب‌ها و باکتری‌های زیادی است که می‌تواند منجر به ظهور بیماری‌های جدی شود.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =