حضور بیش از ۵۰واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه اکسپو

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از حضور بیش از ۵۰واحد تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی استان و هیات‌های تجاری در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰دبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در جلسه هماهنگی برای حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰دبی برای اولین‌بار در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود که در این راستا پاویون صنعت کشور عزیزمان با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای حضور واحدهای تولیدی، دانش بنیان و هیئت های تجاری استان برنامه ریزی کرده است.

خانپور گفت: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها، ایجاد پیوند و زمینه های همکاری‌های آتی چون مشارکت ، سرمایه گذاری ، انتقال تکنولوژی میان واحدهای تولیدی و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی افزود: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان ۸۰درصد هزینه های حضور واحدهای تولیدی در این نمایشگاه  را تا سقف یک میلیارد ریال پرداخت می کند.

خانپور تصریح کرد: در سال گذشته ۲۱۴واحد تولیدی در بیش از ۵۰نمایشگاه داخلی و خارجی بصورت حضوری و مجازی با پرداخت یارانه حمایتی این شرکت بالغ بر پنج میلیارد ریال  شرکت کردند.

قابل ذکر است نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰دبی از ۰۹مهر ۱۴۰۰الی ۱۱فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی در فضای ۵۰۰ هکتاری و با حضور ۱۹۸ کشور و نهادهای بین المللی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده برگزار می شود که پاویون ایران با مساحت ۲۰۱۴ متر در نظر گرفته شده است.

واحدهای تولیدی استان قزوین متقاضی حضور می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع کوچک این شرکت مراجعه کنند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =