راه اندازی بخش سونوگرافی بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار در هفته آینده

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بخش سونوگرافی بیمارستان حضرت زینب (س) شهر مرزی اروندکنار از توابع شهرستان آبادان هفته آینده راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اروندکنار، شکراله سلمان زاده، ظهر امروز در جلسه شورای اداری و بررسی مشکلات شهر اروندکنار که با حضور حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه، محمد مولوی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار اروندکنار و تنی چند از مسئولان حوزه سلامت، دهیاران، اعضای شورای شهر و مدیران برخی از ادارات مرکزی آبادان و اروندکنار در محل روستای الطلیب اروندکنار برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم، دهه ولایت و امامت و به منظور رفاه حال شهروندان منطقه اروندکنار به ویژه زنان باردار، بخش سونوگرافی در بیمارستان حضرت زینب از هفته ی آینده راه اندازی می شود.

وی افزود: برای این منظور یک دستگاه سونوگرافی خریداری و در بیمارستان حضرت زینب (س) نصب شده و از هفته آینده نیز با حضور پزشک متخصص رادیولوژی، بر اساس برنامه زمان بندی شده به شهروندان عزیز منطقه خدمات ارائه می شود.

وی در پایان با اشاره به ۱۸ ماه نبرد کارکنان بخش بهداشت و درمان با ویروس کرونا تصریح کرد: اکنون وارد مرحله مهمی از این مبارزه شده ایم و آن هم آغاز واکسیناسیون سالمندان، میانسالان و افراد بالای ۴۵ سال و برخی مشاغل در مقابله با بیماری کووید ۱۹است لذا از مردم عزیز می خواهیم تا این گروه از جامعه هدف را به مشارکت در این امر مهم ترغیب و تشویق کنند.

سلمان زاده؛ یادآور شد: در حال حاضر علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مؤثرترین راه پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، واکسینه کردن عموم جامعه در برابر این بیماری است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =