واکسیناسیون فرهنگیان در قزوین آغاز شد

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان قزوین گفت: با واکسیناسیون کامل فرهنگیان و ایمن سازی معلمان شرایط مناسبی برای آغاز سال تحصیلی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان قزوین در مراسمی که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان در سالن باغستان قزوین برگزار شد؛ گفت: اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش می‌تواند مسیر راه آینده را روشن کند و امیدواریم مباحثی که در این اجلاس مطرح شده به صورت عملیاتی در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار گیرد.

حبیبی در ادامه به اهمیت تسریع در واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تامین واکسن میزان سهمیه استان قزوین افزایش یافته و این امکان مهیا شده تا گروه های سنی بیشتری را در نوبت قرار دهیم تا ایمن سازی فراگیر شود.

او گفت: واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان آغاز شده و تلاش می کنیم ۲۱هزار فرهنگی استان را در مدت ۴روز تا یک هفته واکسینه کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: برای معلمان و فرهنگیان گروه سنی تعریف نشده و همه آنها واکسن دریافت می کنند تا برای سال تحصیلی آینده آماده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارامیدواری کرد با واکسینه شدن همه معلمان و تمهیدات خوب پیش بینی شده فرزندانمان بعد از ماهها بتوانند دوباره تحصیل حضوری را تجربه کنند و از شرایط روحی و روانی ایجاد شده رها شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =