۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
امنیت منزل و ساختمان با درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی به شمار می‌رود که می‌تواند منجر به حفظ حریم منزل شما در گردد؛ در واقع انسان ها در تمامی مقاطع زندگی خود تلاش کرده اند تا بتوانند به هر طریقی امنیت را در محیط خود افزایش بدهند و با آرامش به زندگی شان ادامه دهند.

شاید وجود درب ضد سرقت به معنی امنیت کامل و صد در صدی نباشد اما قطعاً نسبت به درب های معمولی سطح مقاومت را در برابر سارقین تا حد چشمگیری افزایش خواهد داد، به همین جهت به منظور افزایش امنیت ساختمان می‌توان از این محصول استفاده نمود و در کنار آن از دیگر تکنولوژی ها همانند دزدگیر منزل نیز استفاده کرد تا امنیت را به صورت گسترده در محیط مورد نظر ایجاد نمایید.

یکی از اقداماتی که در خصوص امنیت ساختمان ها و منازل انجام شده تولید درب ضد سرقت بوده است. دربهای ضد سرقت به دلیل امنیت بالایی که داشته اند و نسبت به درب های قدیمی دارای استحکام بالاتری می باشند خیلی سریع توانستند جایگاه بسیار خوبی را در بین سازندگان ساختمان ها به دست بیاورند البته با توجه به امکانات و ویژگی های منحصر به فرد دربهای ضدسرقت برای هر محیطی مناسب هستند و گاهی به عنوان درب لابی، درب ورودی ساختمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

در زمان خرید درب ضد سرقت به چه مواردی باید دقت کنیم؟

درب ضد سرقت به دلیل داشتن امنیت توانسته منجر به حفاظت از محیط گردد و می توانیم بگوییم در خرید درب ضد سرقت امنیت به عنوان یکی از فاکتورهای مهم به شمار می رود؛ در حالی که دربهای که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته و برای منزل و ساختمانهای مختلف استفاده میشد به صورتی ایمن نبودند و سارقان می توانستند به راحتی به درون ساختمان نفوذ داشته باشند.

اما وجود دربهای ضد سرقت موجب شد تا در برابر هرگونه ضربه یا فشار و دستکاری قفل ایمنی بالاتری داشته باشند و تا حدودی سبب عدم ورود متجاوزین به محل مورد نظر گردند. پس به صورت کلی امنیت درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارد و از دوام و مقاومت بالاتری برخوردار بوده است و مهمترین چیزی که موجب شده تا امنیت درب ضد سرقت افزایش داشته باشد وجود لولا و قفل قسمت درونی درب می باشد.

 در هر صورت سارقین زمانی که بخواهند به یک ساختمان یا خانه وارد شوند در ابتدا اقدام به شکستن لولای درب و انواع اهرم ها می کنند اما با توجه به اینکه این دربهای ضد سرقت از پیش ساخته می باشند و لولای آنها در چهارچوب این درب ها قرار دارد موجب می شود تا سارقین نتوانند به این شکل وارد ساختمان شوند. خوشبختانه با وجود اینکه درب ضد سرقت از امنیت کافی برخوردار بوده و مزیت های بسیار زیادی داشته است برای درب لابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که تصمیم دارید درب ضد سرقت خریداری کنید حتماً به جنس درب ضد سرقت، قفل درب ضد سرقت، وزن درب ضد سرقت توجه داشته باشید.

اگر می خواهید درب ضدسرقت خریداری شده به آسانی شکسته نشود، در زمان خرید سعی کنید درب ضدسرقتی را خریداری کنید که جنس خوب و مستحکم داشته باشد. درب ضد سرقت ترک از نمونه دربهای هستند که توانسته‌اند رضایت مشتریان را در زمان استفاده به دست بیاورند و به دلیل مواد اولیه ای که در ساخت درب ضد سرقت ترک استفاده شده دارای امنیت فوق العاده ای می باشند که در زمان استفاده منجر به بروز هیچ مشکلی برای مشتریان نمی شوند.

جنس درب ضد سرقت در زمان خرید مهم است چرا که وقتی درب ضد سرقت با جنس خوب و مستحکم ساخته شود و به آسانی درب شکسته نخواهد شد به همین جهت حتماً در زمان خرید درب ضد سرقت به این نکته توجه کنید تا بتوانید یک درب با کیفیت بخرید.

امنیت منزل و ساختمان با درب ضد سرقت

قفل و وزن درب ضد سرقت

از دیگر مواردی که شما در زمان خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید قفل درب و وزن آن می‌باشد. ایجاد امنیت بیشتر در درب ضد سرقت با داشتن یک قفل خوب مهیا می گردد. معمولاً سارقین به منظور سرقت به سراغ قفل درب می‌روند پس اگر درب ضد سرقت شما دارای جنس مناسب نباشد و از قفل خوبی برخوردار نباشد به آسانی شکسته می‌شود و درب نیز باز خواهد شد و تا جایی که ممکن است از درب ضد سرقت با کیفیت با قفل عالی استفاده کنید تا میزان سرقت تا حد بسیار زیادی کاهش بدهید توجه داشته باشید که در درب ضد سرقت ترک تا حد بسیار زیادی به قفل و وزن توجه شده و همین جهت گزینه مناسبی برای استفاده از درب لابی به شمار می رود.

متاسفانه در برخی از نمونه دربهای ضد سرقت از ورقه های فولاد نازک و آلیاژهای استفاده می‌شود که بسیار ضعیف هستند و  این روش را به کار می‌گیرند تا قیمت نهایی درب ضد سرقت کاهش داشته باشد؛ شما در زمان خرید درب ضد سرقت فقط به زیبایی ظاهری توجه نکنید بلکه دلیل اصلی خرید درب ضد سرقت شما امنیت آن است و هر چه وزن درب بیشتر باشد قطعاً قیمت درب بالاتر بوده و امنیت بیشتری خواهد داشت. پس از دلایل مهمی که سبب وزن زیاد درب ضد سرقت می‌شود می‌توان به ورق های فولادی ضخیم اشاره کنیم که در ساختار درب های ضدسرقت همانند درب ضد سرقت ترک به کار رفته است.

خرید درب ضد سرقت در ایران

امروز دربهای ضد سرقت در بسیاری از کشورهای مختلف تولید می شوند که می توانیم به ترکیه، ایران، چین و... و. اشاره کنیم. اگر در بازار چرخی بزنید قطعاً درب های ضد سرقت ساخت کشورهای مختلف را مشاهده می کنید اما دربی برای شما مناسب است که با بودجه ی مورد نظرتان و همچنین انتظارات شما همخوانی داشته باشد.

شرکت آتاک درب به نشانی اینترنتی https://www.doorturkcelikkapi.com در حوزه فروش درب های ضد سرقت و نمایندگی انحصاری آتاک ترکیه فعالیت می کند و شما می توانید انواع درب های ضد سرقت از جمله درب لابی مدرن و کلاسیک، درب اتاق و... و. را از این مجموعه خریداری کنید. آنچه که در شرکت آتاک درب مدنظر گرفته می شود رضایت مشتریان عزیز می باشد و تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین درب ها را با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه بدهد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540655