اوضاع کرونا در اصفهان هر روز بحرانی‌تر از دیروز/بیمارستان شریعتی به طور کامل در مدار قرار گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به وخیم شدن اوضاع بیمارستان شریعتی هم با ۱۰۰ درصد ظرفیت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت ناگوار کرونا در اصفهان و بی تفاوتی مردم از موج اخیر کرونا اظهار نگرانی کرد و اظهار داشت: موج پنجم کرونا با شیب صعودی در حال افزایش است و قرار شد بیمارستان شریعتی هم با ۱۰۰ درصد ظرفیت به بیماران کرونایی اختصاص یابد.  

وی افزود: در روز گذشته رکورد واکسیناسیون کرونا در اصفهان زده شد و به ۲۸ هزار نفر واکسن کرونا تزریق شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از سه هزار و پنج بیمار مشکوک به کرونا، یک هزار و ۴۲۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۴۶۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۰۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و ۵۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۵۵ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۴بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته  ۱۶ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =