فیلترینگ اینستاگرام و دیگر شبکه‌ها مطرح نیست

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین: در طرح صیانت از فضای مجازی بحث فیلترینگ اینستاگرام و دیگر شبکه‌ها مطرح نیست. هدف از این طرح قانونمند کردن فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نشست خبری دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با رسانه ها برگزار شد و در این نشست گزارشی از عملکرد یکساله خود ارائه داد.

محمدبیگی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین در رابطه با اجرای طرح صیانت فضای مجازی و نگرانی ها در این رابطه گفت: در اجرای این طرح بحث فیلترینگ اینستاگرام و دیگر شبکه‌ها مطرح نیست و هدف طرح حمایت از فعالان فضای مجازی است.

محمدبیگی به مشکلات مردم در بیماری کرونا پرداخت و با انتقاد از اقدامات دولت به تلاش های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بحث تولید واکسن داخلی را پیگیری کردیم و الان به مرحله ای رسیدیم که حمایت از واکسن داخلی، بازدید میدانی از مراکز واکسن سازی، پیگیری واکسیناسیون سراسری، پیگیری افزایش میزان خرید واکسن ایمن از کشورها می تواند از جمله اقدامات شاخص مجلس در این زمینه باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به تولید واکسن داخلی اشاره کرد و توضیح داد: خوشبختانه یازده شرکت واکسن ساز در کشور در حال فعالیت هستند که ۶شرکت محصول با کیفیت و مطمئنی را تولید کرده و از بین آن‌ها سه شرکت در آستانه تولید انبوه قرار گرفته است که در حال حاضر شاهدیم از این تولیدات؛ محصول واکسن به نام کوو-برکت به صورت گسترده به مردم تزریق شده است.

محمدبیگی به اسقبال از تولیدات واکسن جمهوری اسلامی در دنیا پرداخت و گفت: ۲۷کشور برای خرید واکسن کرونا از ایران درخواست داشته اند و پس از واکسیناسیون هموطنان، صادرات واکسن باید صورت بگیرد. مطمئنا در روزهای آینده، سرعت واکسیناسیون افزایش می یابد و شاهد کاهش مرگ ومیر و مشکلات مردم خواهیم بود.

محمدبیگی همچنین به روند بررسی صلاحیت های انتخابات شوراها و شائبه برخورد جناحی پاسخ داد و گفت: در روند بررسی صلاحیت ها اصلا به گرایش های سیاسی توجه نداشته و فقط رضای خدا و مصالح مردم را مدنظر داشتم و خوشبختانه کمترین رد صلاحیت را در این انتخابات شاهد بودیم.

در این نشست سه ساعته فاطمه محمدبیگی به اقدامات صورت گرفته خود در زمینه نظارت بر عملکرد دولت و همچنین پیگیری خواسته های مردم پرداخت.

در پایان این نشست از خبرنگاران و روزنامه نگاران حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد. جابر خرم نیا مدیر امور رسانه ای دفتر خانم محمد بیگی هم از تعامل رسانه ها تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =