مزایا و معایت خرید و افزایش فالوور اینستاگرام با معرفی بهترین سایت ایرانی

بسیاری از کسب و کارها برای رشد پیج خود در اینستاگرام به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام یا خرید فالوور به هر روشی هستند. اما مسئله‌ای که پیش از خریدن دنبال کننده باید به آن دقت کرد، مزایا و معایب این کار است. در این مقاله به بررسی نکات مثبت و منفی خریدن فالوور پرداخته‌ایم تا بتوانید نسبت به خرید یا عدم خرید تصمیم گیری کنید.

خرید فالوور یکی از راه‌های افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرامی است. بسیاری از افراد از مزایای این کار اطلاع دارند اما شاید هیچ کس توجه­ی به معایب خرید فالوور اینستاگرام نمی‌کند. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام (Instagram Follower) ببینیم که آیا این عمل می‌تواند برای پیج ما مفید باشد؟ یا نه؟

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

فالوورها نقش مهمی در موفقیت کسب و کار ایفا می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال افزایش میزان دنبال کننده‌های خود هستید، حتما از اهمیت این امر خبر دارید. برای آگاهی بیشتر قصد دارم تا مزایای خریدن فالوور را بیان کنم:

افزایش نرخ تعامل

هر کاربری که خریداری می‌کنید، سبب افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خواهد شد. البته به شرطی که از شرکت معتبر و مورد اعتمادی خرید خود را انجام داده باشید. به این ترتیب نرخ تعامل کاربران در داخل پیج شما نیز افزایش خواهد یافت. به عبارت دیگر اگر مخاطبین شما فیک نباشند، علاوه بر افزایش فالوورها، میزان لایک، کامنت و بازدید محتواها بیشتر خواهد شد.

شاید در نگاه اول افزایش نرخ تعامل کم اهمیت باشد، اما این امر موجب می‌شود تا اینستاگرام پیج شما را با ارزش تلقی کند و زمینه ورود شما به اکسپلور فراهم شود. در این صورت اکانت شما دچار تحول عظیمی خواهد شد.

اعتماد سازی برای کاربران جدید

به جز افزایش نرخ تعامل، خرید مخاطب می‌تواند کاربران دیگر را برای فالو کردن شما ترغیب کند. به خصوص اگر در ابتدای راه اندازی پیج خود باشید، افراد به سختی شما را دنبال خواهند کرد. دلیل این امر ساده است. قطعا پیجی با 100 هزار فالوور شانس بیشتری برای فالو شدن دارد تا پیجی که فقط 100 نفر دنبال کننده جذب کرده است.

بنابراین حتی اگر برای افزایش فالوور واقعی پیج خود برنامه ریزی کرده‌اید، بهتر است که ابتدا با خریدن دنبال کننده، سعی کنید اعتماد مخاطبین را جلب کنید.

توجه کنید که مزایای خرید فالوور تنها زمانی عاید پیج شما خواهد شد که از یک شرکت مناسب و معتبر برای خدمات خود استفاده کنید. طبق تجربیاتی که از خریدن مخاطب داشته‌ام، سایت دیجی فالوور می‌تواند در این زمینه گزینه‌ی ایده آلی باشد. فالوورهایی که این سایت به شما ارائه می‌کنند باکیفیت بالا بوده و سبب افزایش تعامل پیج شما خواهند شد.

معایب خرید فالوور اینستاگرام

در این قسمت به معایب خریدن فالوور می‌رسیم. جالب است بدانید که بیشتر ضررهایی که خرید مخاطب روی پیج شما می‌گذارد، زمانی رخ خواهد داد که پیج شما از طریق شرکتی نامعتبر اقدام به دریافت دنبال کننده کرده باشد.

ریزش فالوورهای اینستاگرام به صورت ناگهانی

بسیاری از ادمین‌ها برای این که هزینه کمتری جهت خریدن follower  متحمل شوند، رو به استفاده از خدمات ارزان تر می‌آورند. دقت کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و قیمت پایین نشانگر کیفیت بد فالوورهای اضافه شده به پیج شما خواهد بود. بنابراین فالوورهایی که به پیج شما افزوده شده‌اند، ظرف مدت کوتاهی ریزش خواهند کرد.

به همین دلیل پیشنهاد من این است که اگر قصد خریدن پکیج‌های افزایش فالوور را دارید، ابتدا از اعتبار شرکت مدنظر اطمینان حاصل کنید. طبیعتا ریزش فالوورها امری طبیعی است اما میزان این ریزش نباید بیش از حد باشد.

ناپدید و حذف شدن فالوورها

با توسعه الگوریتم‌ اینستاگرام امروزه بسیاری از اکانت‌ها با حذف فالوورهای خود مواجه می‌شوند. دلیل این امر خرید فالوور از سایت‌هایی است که به صورت غیر اصولی این کار را برای شما انجام می‌دهند. اینستاگرام قادر است تا میزان فیک بودن فالوورهای شما را تشخیص دهد و آن‌ها را به صورت خودکار حذف کند. بنابراین صرف هزینه برای خریداری فالوور ارزان می‌تواند تنها سبب از بین رفتن سرمایه شما شود.

حذف یا مسدود شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که بعد از خریدن فالوور برای برخی از اکانت‌ها به وجود آمده است، حذف حساب کاربری می‌باشد. خرید از شرکت‌های نامعتبر علاوه بر تمام معایبی که دارد، می‌تواند باعث مسدود شدن و حذف پیج شما شود.

این موضوع اهمیت استفاده از خدمات یک شرکت تبلیغاتی معتبر را دوچندان می‌کند، چرا که اگر از یک مرجع غیر معتبر برای جذب فالوور اینستاگرام استفاده کنید، به جای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ، تعداد فالوورهای فیک شما زیاد خواهد شد و در نهایت اینستاگرام به عنوان یک اسپمر حساب شما را جریمه و حذف خواهد کرد.

کاهش اعتماد مخاطبین به برند شما

باید این حقیقت را پذیرفت که کاربران امروزی از هوش بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی هستید و ارائه دهنده خدمات شما ضعیف باشد، فقط به فالوورهای فیک شما افزوده خواهد شد. بالا رفتن تعداد فالوورهای فیک علاوه بر کاهش دادن میزان تعامل با پیج در مقایسه با عدد follower، باعث سلب اعتماد مخاطب به شما می‌شود.

جالب است بدانید که ابزارهای مختلفی برای تشخیص میزان فالوورهای فیک یک پیج اینستاگرامی وجود دارد. بنابراین سعی کنید از شرکت‌هایی استفاده کنید که خدمات باکیفیتی برای افزایش فالوور ارائه دهند.

پایین آوردن نرخ تعامل

یکی دیگر از معایبی که خرید فالوور به همراه دارد، این است که اگر فالوورهای اضافه شده به پیج شما کیفیت خوبی نداشته باشند، قطعا تعاملی پایینی برای پیج شما به ارمغان خواهند داشت. از آن جا که الگوریتم‌های اینستاگرام از طریق میزان نرخ تعامل، پست و محتوای شما را به کاربران نمایش می‌دهند، بنابراین تعامل پایین سبب خواهد شد تا کمتر دیده شوید.

افزایش فالوور واقعی بدون پسورد و رمز

مزایای خریداری فالوور باعث می‌شود تا در این شبکه‌ی اجتماعی رشد کنید و درآمد خود را بهبود ببخشید. بنابراین نمی‌توان از خریدن دنبال کننده برای یک پیج کاری صرف نظر کرد. اما باید دقت کرد که مخاطبینی که پیج ما را دنبال می‌کنند باید فالوورهای واقعی باشند. واقعی بودن فالوورها به واسطه فاکتورهایی مانند میزان تعامل کاربران با پیج سنجیده می‌شود.

اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی پیج اینستاگرامی خود هستید، باید از خدمات شرکتی استفاده کنید که معتبر باشد و بتواند follower های باکیفیت و با نرخ ریزش پایین به اکانت شما بیفزاید. سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. به همین دلیل شاید انتخاب یک برند برای رشد پیج سخت باشد. اما طی تجربیاتی که من و بسیاری از کاربران دیگر داشته‌اند، سایت دیجی فالوور می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید فالوور باشد. با این وجود می‌توانید با یک سرچ ساده سایت‌های زیاد دیگری نیز در دنیای آنلاین پیدا کنید.

افزایش فالوور واقعی با کد تخفیف ویژه

همانطور که گفته شد برای خدمات خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید از سایت خوب دیجی فالوور  با آدرس وب سایت ( digi-follower.com ) استفاده کنید. این سایت علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت، تخفیفات ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف nab از پکیج‌های افزایش فالوور این شرکت تخفیف دریافت کنید و به رشد پیج خود کمک کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541783