گریه‌های تلخ اطری بعد از باخت در رده‌بندی

ایسنا نوشت: آزادکار المپیکی ایران گفت: گوشت تنم را آب کردم و برای مدال تلاش کردم اما نشد.

رضا اطری پس از اینکه به مدال برنز بازی های المپیک توکیو نرسید، بیان کرد: من گوشت تنم را آب کردم تا به این رقابتها برسم و خیلی تلاش کردم اما نشد. 

اطری در حالی که به شدت گریه می کرد، گفت: اگر روز گذشته امتیاز من را می دادند، کار به اینجا نمی کشید که برای مدال برنز رقابت کنم. 

آزادکار ایران با اشاره به مصدومیت خود تصریح کرد: حریفم از قصد به گوشم ضربه زد تا آسیب ببینم و تمرکزم را از دست بدهم. من تلاش کردم اما نشد.

رضا اطری پس از شکست در مرحله رده بندی کشتی آزاد بازی های المپیک توکیو و از دست دادن مدال برنز المپیک با شرایط روحی بد و در حالی که حوله روی سرش انداخته بود وارد میکسدزون شد. او سپس روزی زمین دراز کشید و با صدای بلند گریه کرد. 

عباس حاج کناری مربی تیم ملی نیز هر چقدر تلاش کرد تا او را بلند کند و به سالن گرم کردن ببرد موفق نشد در نهایت از او خواست حرف بزند و هر چه در دل دارد، بگوید. 

گریه های اطری به هیچ عنوان بند نمی آمد و پس از چند دقیقه در نهایت با همان حال راهی سالن گرم کردن شد

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید کاووس CA ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 2
    آقای اطری عزیز، بجای گریه ، کشتی می‌گرفتی نه اینکه با هر تلنگر ،خاک بشی بدون مقاومت. دیگه چقدر فرصت باید به بعضی ها مثل شما و حسین خانی داده بشه .یه کشتیگیر معمولی هم این پوئن ها رو مثل شما میتونست بده . بخدا ما مردم از شما بیشتر ناراحتیم. در نهایت خسته نباشی عزیزم
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 1
    اگه حرفه ای بودی و با حرفهای احساسی گوشت را پر نمیکردن حالا گریه الکی نمیکردی دیروز امتیازت ندادن چه ربطی به امروزت داشت،از بس اطرافیان مدال گرفتن و به دین و خدا و امامان متصل میکنند آخر و عاقبتش این گریه ها میشه انگار مدال طلا مال او بوده