سومین آزمون صلاحیت‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری آزمون صلاحیت‌های بالینی برای سومین بار در این دانشگاه خبر داد.

سارا مبارک در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: سی‌وسومین آزمون صلاحیت‌های بالینی دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ همزمان با سراسر کشور و برای سومین بار در مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

وی افزود: آزمون صلاحیت‌های بالینی دانشجویان دکتری عمومی رشته پزشکی، معیاری برای ارزیابی میزان توانمندی بالینی این افراد است که علاوه بر شرکت در امتحانات و ارزیابی‌های پایان بخش‌های بالینی، بایستی در پایان مرحله کارورزی در این آزمون مورد سنجش قرار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون به صورت هماهنگ کشوری، تصریح کرد: سوالات و معیار نمره‌دهی آن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: ۲۱ دانشجوی دومین دوره پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ۱۵ ایستگاه و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان ناظر و پزشکان تخصص‌های مختلف به عنوان مجریان این آزمون، در این آزمون شرکت کردند.

به گفته ی مبارک؛ این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری مناسب، تحت نظارت کارشناسان بهداشت و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1542296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =