کیفیت خدمات در شرکت گاز قزوین ارتقا یافت

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: افزایش کیفیت خدمات، رضایتمندی ذینفعان، بهبود و ارتقای عملکرد سازمان را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین  با تاکید این مطلب که کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر قابل توجهی بر رضایتمندی مشتریان دارد، گفت : شرکت گاز استان قزوین در ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیک و حضوری رشد قابل توجهی داشته و نتایج ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در سال۱۳۹۹ گویای این مطلب است.

او خدمات ارایه شده در بخش الکترونیک را بیش از ۹۰۰هزار مورد در سال ۱۳۹۹ برشمرد و گفت: مطابق ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کیفیت خدمات الکترونیک از ۷۴درصد به ۹۶درصد و کیفیت خدمات حضوری از ۴۵درصد به ۷۵درصد افزایش یافته است که این افزایش کیفیت در این بخش از خدمات به همت و تلاش پرسنل شرکت گاز استان بوده و رضایتمندی ذینفعان،  بهبود و ارتقای عملکرد سازمان را در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین  در پایان استفاده از خدمات الکترونیک را یکی از موثّرترین راهکارهای موجود در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و تصریح کرد: با توجه به گسترش اقدامات انجام یافته در حوزه دولت الکترونیک، از همه شهروندان خواهشمندیم تا حدالامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خوداری کرده و از طریق بخش خدمات آنلاین مشترکین و یا نصب اپلیکیشن "خدمات گاز قزوین" در وب سایت شرکت گاز استان قزوین به نشانی الکترونیک: www.nigc-qazvin.ir از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

48

کد خبر 1544493

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =