«اجتناب عالیجناب»، کتاب داستان‌های تازه سیدمهدی شجاعی رونمایی خواهد شد

«اجتناب عالیجناب»، نام تازه‌ترین کتابِ سیدمهدی شجاعی است که هفت داستان کوتاه این نویسنده را دربرمی‌گیرد. این اثر، سه‌شنبه دوم شهریور، رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رونمایی و جشن‌ امضای تازه‌ترین کتابِ سیدمهدی شجاعی با نام «اجتناب عالیجناب»، برگزار خواهد شد. 

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب که انتشارات نیستان منتشر کرده است، عصر روز سه‌شنبه (۲ شهریور) از ساعت ۱۸ در کتابفروشی‌ هوپا قبا برگزار خواهد شد. 

در معرفی «اجتناب عالیجناب» آمده است: «این کتاب دربرگیرنده هفت داستان کوتاه با تم طنز و نگاهی انتقادی به رویدادهای اجتماعی در جامعه امروز ایران است که نویسنده در آن طی روایتی طنزگونه، به نمایش دغدغه‌ها و نگاه آرمانی نویسنده به روابط حاکم بر ساختارهای سیاسی و اجتماعی کشور و کشف نقاط ضعف حاکم بر پیوندهای میان آن‌ها می‌پردازد.»

در این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور مخاطبان برگزار خواهد شد، شجاعی در گفت‌وگویی که از صفحه مجازی کتابفروشی هوپا در شبکه اینستاگرام به نشانی  hoopa_ghoba@ و صفحه اینستاگرام انتشارات کتاب نیستان به نشانی neyestanbook@ پخش خواهد شد، درباره این کتاب و داستان‌هایش به گفت‌وگو با مخاطبان خواهد پرداخت و به سوال‌های آن‌ها نیز پاسخ خواهد گفت.

همچنین در این رویداد، جشن امضای اینترنتی برای علاقه‌مندان به آثار شجاعی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به آثار این نویسنده و مجموعه داستان جدید او می‌توانند این کتاب‌ها را با امضای نویسنده از روز شنبه ۳۰ مرداد از طریق صفحه مجازی این کتابفروشی پیش‌خرید کنند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =