تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر افزایش مراکز واکسیناسیون در استان

استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک روز پزشک گفت: مردم ایران اسلامی قدردان زحمات پزشکان و کادر درمانی هستند و تلاش و زحمات آنان را در مقابله با بیماری کرونا و درمان بیماران از یاد نخواهند برد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در یکصدو چهلمین جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، با گرامیداشت روز پزشک ، از تلاش پزشکان و کادر درمانی در درمان بیماران قدردانی کرد و گفت: جامعه پزشکان و کادر درمانی همانگونه که در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند امروز نیز در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: مردم ایران اسلامی قدردان زحمات پزشکان و کادر درمانی هستند و تلاش و زحمات آنان را در مقابله با بیماری کرونا و درمان بیماران از یاد نخواهند برد.

وی با اشاره به تجربیات کسب شده در دوران شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا، گفت: شیوع بیماری کرونا در جامعه سبب شده به این نتیجه برسیم که تغییر در سبک و روشهای زندگی ضروری است  و تنها راه مبارزه با بیماری کرونا افزایش واکیسناسیون افراد جامعه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

شهریاری با بیان اینکه تمام تلاش دولت تامین واکسن مورد نیاز جامعه است افزود: دولت در این راستا قصد دارد در کنار تولید واکسن داخلی و واردات واکسن تا پایان آبان ماه ۶۰ درصد افراد واجد شرایط را واکسینه کند.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین خواستار افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرهای مختلف استان شد و گفت: با افزایش تولید واکسن  داخلی و واردات واکسن در روزهای گذشته ضروری است برای تسهیل در روند واکسیناسیون و جلوگیری از تجمع افراد ، تعداد مراکز واکسیناسیون در استان افزایش یابد.

شهریاری با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از دلایل افزایش شیوع بیماری کرونا در جامعه و افزایش بیماران کرونایی، تجمع های خانوادگی است، اظهار داشت: از مردم استان می خواهیم تا زمان افزایش پوشش واکسیناسیون، از تجمع های  خانوادگی پرهیز کرده و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوشا باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خواست تا در مکاتبه با وزارت بهداشت، واکسیناسیون کامل افراد واجد شرایط استان و روند واکسیناسیون افراد شاغل در مشاغلی که ارتباط زیادی با مردم دارند را پیگیری کند.

در این جلسه به مناسبت گرامیداشت روز پزشک به نمایندگی از جامعه پزشکان از تعدادی از پزشکان عضو ستاد استانی مقابله با کرونا قدردانی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1547672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =