استارت مجیدی با 20 بازیکن/ مظاهری تمرین کرد، 2 بازیکن دوباره آبی پوش شدند

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از رویارویی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیش از شروع مسابقات فصل بیست و یکم لیگ برتر در زمین ورزشگاه انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از رویارویی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیش از شروع مسابقات فصل بیست و یکم لیگ برتر در زمین ورزشگاه انقلاب با حضور 20 نفر از بازیکنان این تیم برگزار شد. برخی بازیکنان مانند ارسلان مطهری و مسعود ریگی که هنوز وضعیت ادامه همکاری آنها با استقلال مشخص نیست در تمرین غایب بودند. محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند نیز در تمرین امروز غایب بودند.
سینا خادم‌پور که شایعاتی مبنی بر جدایی او از استقلال مطرح شده پس از حضور در محل تمرین و گفت‌وگو با فرهاد مجیدی ورزشگاه انقلاب را ترک کرد. همچنین رشید مظاهری دروازه‌بان تیم استقلال که امروز صحبت‌هایی مبنی بر فسخ قرارداد او مطرح شد در تمرین حضور داشت و به همراه سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی زیر نظر بهزاد غلامپور به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد.
رضا آذری هم پس از مدتی نرم دوی، با احساس ناراحتی در پای خودش به رختکن رفت.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1548163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید RO ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    5 4
    ماشالا آقا فرهاد ۱ دونه ای دوتا باشی چشم‌ مایی سه تا باشی دنیای مایی.
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 6
    آقای مجیدی امسال دیگه بیچارمون نکن، بذار امیر قلعه نویی سرمربی باشه ، شما محبدبی ولی در حد و اندازه سرمربی گری تیم بزرگسال نیستی