مهر نوشت:

 

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ادغام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در وزارت ارشاد تاکنون در دولت مطرح نشده است، گفت: بعید می‌دانم دولت با این پیشنهاد موافق باشد.

سید محمد حسینی صبح امروز چهارشنبه 11 خرداد با بیان این مطلب افزود: این پیشنهاد از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و باید خودشان هم درباره آن توضیح دهند.

 وی گفت: پیشنهاد دهندگان این طرح باید به این نکته توجه کنند که فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه‌های مختلف بسیار متنوع است و اضافه شدن یک سازمان دیگر بسیاری از فعالیت‌های این حوزه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

 حسینی اضافه کرد: همین تشکیلاتی که ما در وزارت ارشاد داریم، در برخی کشورها حداقل در دو وزارتخانه اداره می‌شوند.

 وزیر ارشاد گفت: به طور مثال سازمان‌های حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه، خبرگزاری جمهوری اسلامی، فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و از بحث‌های دینی و قرآنی گرفته تا مسئولیت حوزه کتاب، تئاتر، سینما، موسیقی، هنرهای تجسمی و همه اینها بر عهده وزارت ارشاد است.

 وی یادآور شد: بنابراین ما خود پیش گام ادغام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیستم و باید دید سرانجام این بحث چه خواهد شد.

 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =