‍ الهیاری با۵ رای موافق از۷ رای شهردارپرند شد/ راه اندازی بخش شهروند – خبرنگار و ایجاد اتاق فکر نخبگان از اولویتهای وی است

حمیدرضا الهیاری که با ۵ رای از ۷ رای اعضای شورا، شهردار پرند شد، با اظهار اینکه ایجاد خانه مطبوعات، و راه اندازی بخش شهروند – خبرنگار از اولویتهای ماست، در ادامه خاطرنشان کرد: حکمرانی خوب شهری در ویژگیهای گام دوم انقلاب همراه شدن مردم شهر با ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از پرند، وی معتقد است شهر پرند به واسطه درآمد خوبی در حوزه درآمد ناپایدار کسب کرده است، اما اگر این به سمت درآمد پایدار سوق داده نشود در مرز ورشکستگی قرار خواهیم گرفت که سوق دادن به این سمت می تواند از طریق جذب سرمایه گذاری مشارکتی و بااستفاده از احصا فضاهای موجود طبق طرح تفضیلی وایجاد مراکز تجاری ورزشی رفاهی امکانپذیر شود.

وی که قبلا درشهرداری های مناطق مختلف تهران مشغول به کاربود، بااشاره به اینکه به نخبگان شهری اهمیت می دهم درادامه افزود: نیاز به اتاق فکر نخبگان در پرند داریم که خروجی این اتاق فکر براساس بحثهای کارشناسی به هدف کارآمدسازی وبهبنه سازی خدمات بیانجامد.

شهردار منتخب پرند دولت الکترونیک را یکی از راهکارهایی می داند که ارتباط مردم با سیستم بوروکراتیک اداری و پرسنل راکم کرده و می تواند به کاهش فساد اداری کمک کند.

مدیریت بحران درحالی یکی از اولویتهای الهیاری است که وی به نقد سوله های بحران وشیوه مدیریت بحران در پرند می پردازد و معتقد است که سوله های بحرانی که درپرند داریم هیچ کاری نمی کند، چرا که خیلی از نیازهای مدیریت بحران درآن دیده نشده است وحتی برای مدیریت بحران باید کنسرو جات خوراکی نیز درآن لحاظ شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =