واکنش به حواشی حضور امیرعبداللهیان در اجلاس بغداد

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفـت: همین که مسئولین بین مردم حضور پیدا می کنند، این خود یک داروی شفابخش و آرام بخشی است که مردم اعتماد پیدا می کنند که مسئولین نظام در صدد رفع مشکلاتشان هستند و مسئله کرونا هم مشخص نیست که چه زمان از کشور رخت بر می‌بندد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در خصوص اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: من معتقدم که مشکلات خوزستان در حدی است که مسئولین باید رسیدگی کنند چون وضع مردم واقعا به استیصال رسیده است و اگر مسئولین موثر در این صحنه ها حضور پیدا نکنند این موضوع مردم را از انقلاب زده می کند. لذا لازم است که در مسائل ضروری و بعد هم با رعایت همه دستورات بهداشتی این امر صورت گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: فکر نمی کنم اینها آثار سوء داشته باشد بلکه من خیراتی را در این مسافرت ها مشاهده می کنم و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم مبنی براینکه که در بین مردم حضور یابید و سخن مردم را گوش کنید و پاسخ لازم را  شفاف به مردم قرین به مضمون بدهید، لازمه این توصیه ها همین سفرها است یعنی باید مسئولین میان مردم بروند و سخن مردم را گوش کنند و پاسخ لازم را بدهند.

ابراهیمی ادامه داد: همین که مسئولین بین مردم حضور پیدا می کنند، این خود یک داروی شفابخش و آرام بخشی است که مردم اعتماد پیدا می کنند که مسئولین نظام در صدد رفع مشکلاتشان هستند و مسئله کرونا هم مشخص نیست که چه زمان از کشور رخت بر می‌بندد. اگر این ویروس مهلک نابود شود و مردم راحت شوند آن وقت شرایط طور دیگری خواهد شد. اعتقاد من این است که رفتن بین مردم یکی از آرامش بخش ترین عاملی است که می تواند مردم را آرام نگاه دارد و پیامبر گرامی هم فرمودند شما که از لحاظ مالی توان ندارید همه مردم را آرام نگاه دارید اما از طریق اخلاق و رفتار و ارتباط با مردم این کار را ادامه دهید.

واکنش به حواشی حضور امیرعبداللهیان در اجلاس بغداد

او تصریح کرد: لذا من معتقد هستم که یکی از سنت های پیامبر است و بایستی به مردم توجه شود اگر بی توجهی شود ما از لحاظ امکانات هم دستمان بسته است و امکانات آن چنانی نداریم که بخواهیم مردم را راضی نگاه داریم لازم است که با اخلاقمان و رفتارمان کاری کنیم که مردم آرامش لازم را داشته باشند.

او در خصوص اهمیت دیپلماسی خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم حضور آقای عبداللهیان یک حواشی داشت اما حرکت، حرکت اساسی بود و رفتنشان به عراق لازم بود و حضورشان در این جمع بسیار سازنده بود و اینکه متذکر شدند که رئیس جمهور سوریه حضور پیدا نکرده این گام مثبتی بود و نتیجه آن هم استقبال رئیس جمهور محترم سوریه از آقای امیر عبداللهیان بود. این اصولا یک کار مثبتی بود و ممکن است که یک حواشی هم داشته باشد اما اصل کار، کار خوبی است که ما در همه محافل آن جایی که منع نشده حضور پیدا کنیم و همسایگان خود را نگاه داریم که این هم، تاکید مقام معظم رهبری است. ما با همسایگان باید ارتباط خود را حفظ کنیم. 

ابراهیمی در خصوص اهمیت ارتباط بین احزاب با دولت عنوان کرد:  آقای رئیسی همان اول فرمودند که من مستقل هستم و با استقلال وارد صحنه شدند و الان هم مستقل عمل می کنند. من معتقد هستم با وجود اینکه همه احزاب مورد احترام هستند اما آقای رئیسی از یک جریان و حرکت خاص پیروی نکرده و استقلال خود را حفظ کردند و هریک از افرادی که شرایط لازم را داشتند خیلی نگاه نکردند که از کدام حزب و یا جریان هستند لذا افراد به کار گرفته شدند. امیدوایم این دولت که دولت جوانی است و افراد هم وابسته به احزاب و گروه های خاصی نیستند ان شاالله در خدمت به مردم همین طور بدون توجه به گروه و جریان خاص خدمتگزار مردم باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550538

برچسب‌ها