3 انتخاب در ریاست جمهوری/ رئیسی سه معاون خود را منصوب کرد

با حکم سید ابراهیم رئیسی دستیار اقتصادی رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت ریاست جمهوری، فرهاد رهبر به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب شد

3 انتخاب در ریاست جمهوری/ رئیسی سه معاون خود را منصوب کرد

سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب کرد.

دکتر رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

سید صولت مرتضوی به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، با صدور حکمی دکتر "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

دکتر مرتضوی متولد ۱۳۴۰ و دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

میثم لطیفی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر "میثم لطیفی" را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.

دکتر لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =