اولین بهره‌برداری تیم ترامپ از شکست مفتضحانه بایدن در افغانستان/تبلیغ کارزار انتخاباتی ترامپ جور شد

ایسنا نوشت: همزمان با اینکه رئیس جمهور کنونی آمریکا در داخل کشور با انتقادات بسیاری به خاطر نحوه عملکردش در خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان مواجه است، به نظر می‌رسد که رئیس جمهور سابق این کشور از این فرصت برای انتقاد از وی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، خبرگزاری فاکس نیوز از تبلیغ جدیدی تحت عنوان "شکست" تهیه شده توسط کمیته اقدام سیاسی "نجات آمریکا" دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که به تازگی منتشر و در تلویزیون پخش شده، خبر داد.

این تبلیغ از جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا به خاطر رویدادهای رخ داده در افغانستان در ماه گذشته زمانی که جنبش طالبان کنترل کشور را در دست گرفت و حجم زیادی از سخت‌افزارهای آمریکایی رها شده به خاطر خروج عجولانه نیروهای آمریکایی از افغانستان را مصادره کرد، انتقاد می‌کند.

شبکه فاکس نیوز با اشاره به اینکه کمیته اقدام سیاسی "نجات آمریکا" ترامپ در حال حاضر مشغول جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تبلیغات است، تاکید کرد که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بارها و بارها احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را مطرح کرده است.

شبکه فاکس نیوز افزود: اگر ترامپ حقیقتا این راه را پیش بگیرد، این تبلیغ می‌تواند به عنوان نخستین تبلیغ کمپین ریاست جمهوری آتی‌اش تلقی شود.

در همین حال، ترامپ بارها سفر قریب‌الوقوع خود به ایالت آیووا را اعلام کرده است. به گفته شبکه فاکس نیوز، انجمن‌های حزبی آیووا در نیم قرن گذشته همواره تقویم نامزدی کاندیداتورهای ریاست جمهوری را آغاز کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1552257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =