۳ نفر
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
آغاز بکار فروشگاه های زنجیره ای مینو مارت

گروه صنعتی مینو پس از تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه و خریداری کارخانجات متعدد تولید روغن، کنسرو و کمپوت، قند و شکر، آب و دیگر محصولات مصرف خانوار اقدام به تاسیس و راه اندازی سلسله فروشگاههای زنجیره ای با نام مینو مارت کرد.

گروه صنعتی مینو با وجود داشتن بزرگ‌ ترین شبکه پخش مویرگی در کشور تصمیم گرفته است که زنجیره پخش را گسترش دهد و به گفته مدیران این گروه صنعتی تا سال ۱۴۰۳ قرار است دوهزار فروشگاه زنجیره ای را راه اندازی کنند.

بر همین اساس روز گذشته با حضور دکتر علیرضا عباسیانفر مدیرعامل گروه صنعتی مینو ، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران عامل ۲۱ شرکت‌ گروه صنعتی مینو نخستین شعبه از فروشگاه زنجیره‌ای مینومارت در بلوار مرزداران افتتاح شد.

در این مراسم مهندس حاج‌محمد مدیرعامل شرکت ‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای مینومارت، با اشاره به افتتاح 200 شعبه جدید مینومارت تا پایان سال جاری، ابراز امیدواری کرد بر اساس هدف‌گذاری انجام شده این میزان تا سال  1403 به دو ‌هزار فروشگاه افزایش یابد.

مهندس حاج‌محمد همچنین تمرکز مینومارت را بر ایجاد تنوع مناسب کالاها با حضور برندهای معتبر با هدف ایجاد قدرت انتخاب به مشتریان دانست و در ادامه وعده داد، خرید از فروشگاه‌‎ مینومارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های جذاب و استثنایی، تجربه لذت ‌بخشی از خرید را برای مشتریان به ‌همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه این شرکت به‌منظور تاسیس و راه‌اندازی شعبات فروشگاه زنجیره‌ای مینومارت در سراسر کشور، از عرضه محصولات سلامت ‌محور و ارگانیک در تمامی شعبات مینومارت خبر داد.

مدیرعامل مینومارت در پایان، آموزش نیروی انسانی را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این شرکت توصیف کرد و افزود تلاش خواهد شد با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی در چیدمان فروشگاهی، حس خوب خرید در مشتریان ایجاد شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =