جشنواره شهیدرجایی فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های دولتمردان است

استاندار قزوین گفت: با ارزیابی عملکرد ادارات در قالب جشنواره شهیدرجایی یک فرصت و موقعیت جدید برای اصلاح و رفع نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت دستگاه‌های اجرایی ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در آیین اختتامیه جشنواره شهیدرجایی اظهارکرد: با ارزیابی عملکرد ادارات در قالب جشنواره شهیدرجایی یک فرصت و موقعیت جدید برای اصلاح و رفع نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت دستگاه‌های اجرایی ایجاد می شود.

او افزود: ارزیابی های انجام شده نشان داد بسیاری از دستگاه های اجرایی از حیث شاخص های عمومی به یکدیگر نزدیک بوده که این مساله بیانگر همت والای مدیران و دستگاه ها برای خدمت رسانی به مردم است.

جمالی پور به دستگاه‌هایی که نمره مناسبی در جشنواره شهید رجایی کسب نکرده‌اند نیز هشدار داد و گفت: اگر یک دستگاه اجرایی در ۲ سال متوالی نتواند در نظام ارزیابی عملکرد قابل قبولی داشته باشد به طور حتم برای تغییر مدیریت آن باید اقدام شود چرا که ضعیف بودن دستگاه ها در ارایه عملکرد به نوعی تضییع حقوق مردم است.

او با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان، یادآور شد: اگرچه طی سال های اخیر شرایط دشواری پیش روی مدیران دستگاه ها قرار داشت اما باید از همه تلاش ها و مجاهدت های انجام شده برای خدمت به مردم و کشور در این شرایط دشوار، قدردانی کرد.

استاندار قزوین تاکید کرد: باید از فرصت خدمت گذاری که در اختیار ما مدیران قرار داده شده، به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =