اتفاق تلخ برای مدافع منچسترسیتی پس از اولین گل اروپایی/عکس

ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، اعلام کرد که پدرش دقایقی پس از تماشای اولین گل پسرش در لیگ قهرمانان از دنیا رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناتان آکه مدافع ۲۶ ساله و هلندی منچسترسیتی شب گذشته در حالی پای به بازی تیمش برابر #لایپزیش گذاشت که پدرش پس از گذراندن چند هفته بیماری سخت، در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ بود.

آکه در دقیقه ۱۶ گل نخست من‌سیتی و اولین گل‌ خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. تنها دقایقی بعد از این گل، پدر او (در حالی که مادر و برادر آکه نیز بر بالین او حضور داشتند) از دنیا رفت.

او پس از این اتفاق در صفحه اینستاگرامش نوشت:«چند هفته اخیر سخت‌ترین روزهای زندگی من بوده، پدرم بسیار بیمار بود و هیچ درمانی روی او جواب نمی‌داد. من خوش شانس بودم که نامزد، خانواده و دوستانم بسیار حمایتم کردند. دیروز پس از دورانی سخت توانستم اولین گلم در لیگ قهرمانان را به ثمر برسانم و تنها چند دقیقه پس از این گل بود که پدرم با آرامش در حالی که مادر و برادرم در کنارش بودند از دنیا رفت. شاید سرنوشت همین بود چون او همیشه از دیدن بازی من خوشحال می‌شد و افتخار می‌کرد. من می‌دانم که تو همیشه با من هستی، همیشه در قلب من خواهی بود و این گل برای تو بود پدر.»

این بازیکن 26 ساله در تابستان 2020 و با قراردادی به ارزش 45.3 میلیون یورو از بورنموث جدا شده و به جمع شاگردان پپ گواردیولا اضافه شد. او از سال 2017 نیز سابقه حضور در تیم ملی هلند را داشته و در این مدت 22 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است.

اتفاق تلخ برای مدافع منچسترسیتی پس از اولین گل اروپایی/عکس

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =