حسین توکلی که در حال حاضر مهمان کافه خبر است وقرار است در کنکور خبرآنلاین شرکت کند

دکتر حسین توکلی» از سال 57 یعنی مصادف با پیروزی انقلاب و بعد از بازگشت از ایتالیا به ایران در سازمان سنجش مشغول به کار است. او ابتدا و از حدود سال 59 به عنوان رئیس مرکز آزمون‌سازی و بعد به عنوان معاون مدیرکل و از سال 68 به عنوان معاون اجرایی سازمان سنجش در این سازمان مشغول است. این معاون 61 ساله، رمز پایداری و ماندگاری طولانی خود را در یک سازمان و یک پست تنها خدمت صادقانه می‌داند و بس: «به هر حال سعی کرده‌ام مسئولیت‌هایم را براساس شرح وظایفم بسیار خوب انجام بدهم و عاشقانه کارم را دنبال کنم.»

شاید همین عاشقانه کار کردن است که باعث شده تا حسین توکلی به دایره‌المعارف گویای دفترچه‌های کنکور در طول 30 سال گذشته تبدیل شود، اگرچه خودش می‌گوید: «از ابتدای کار دفترچه‌ها را من تنظیم می‌کردم و بعد هم سال به سال در تکمیل کردن آنها نقش داشته‌ام و حالا به حدی رسیده است که چارچوب اصلی را کاملاً از حفظ هستم.»

حسین توکلی

حسین توکلی که در حال حاضر مهمان کافه خبر است وقرار است در کنکور خبرآنلاین شرکت کند ،مابرای او سئوالاتی درحوزه کاری اش و چند سئوال معلومات عمومی طراحی کردیم تا بعد لز سال ها راهنمایی دیگران برای شرکت در کنکور در کنکور ما شرکت کند .

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    1 0
    باسلام اینجانب دانشجوی کارشناسی ارشد می باشم و موضوع پایان نامه ام در رابطه با حذف کنکور سراسری است . نیاز به سخنرانی ایشان در رابطه با حذف کنکور و سوالاتی که از ایشان پرسیده شد و نظرات کسانی که در کافه خبر در این رابطه بیان نمودند،داشتم.لذا در صورت امکان متن سخنرانی و سوالات پرسیده شده از ایشان و نظرات کسانی که در کافه خبر شرکت کردند را برایم ارسال کنید . باکمال تشکر
  • گروه اجتماعی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    1 0
    کاربر عزیز، در لینک http://www.khabaronline.ir/news-157467.aspx می توانید مشروح گفتگو را مشاهده کنید