۰ نفر
۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴

ایسنا نوشت

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: نتیجه‌ کارشناسی‌ها برای تعیین نرخ جدید دیه طی دو سه هفته‌ آینده مشخص خواهد شد.

عبدالعلی میرکوهی گفت: پس از این‌که اجرای دیه 90 میلیونی برای سال 90 از سوی رییس قوه‌ی قضاییه به تعویق افتاد، وزارت دادگستری مجددا به استعلام از وزارت جهاد کشاورزی برای تعیین قیمت روز شتر اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس استعلام صورت گرفته قرار شد بررسی دقیق‌تری در این زمینه انجام شود که بر اساس نظریه کارشناسی نرخ دیه توسط ریاست قوه قضاییه مشخص شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری اعلام کرد: نتیجه‌ کارشناسی برای تعیین نرخ جدید دیه طی دو سه هفته‌ی آینده مشخص می‌شود و پس از دریافت نتیجه، گزارش به رییس قوه‌ی قضاییه ارسال خواهد شد.

میرکوهی گفت: احتمال این که نرخ جدید قدری پایین‌تر از نرخ قبلی باشد، وجود دارد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
    0 0
    اگر بجای این قانونها یک سری به کشور های اروپا بزنیم وببینیم انها چگونه در مورد بیمه ماشین انجام می دهند اگر خوب است ما هم مثل انها انجام دهیم چقدر ما باید بابت بی تدبیری گذشته گان مجازات شویم دیگر بس است یک کمی به فکر ایندهگان باشیم اگر قوانین راهنمائی ورانندگی اصلاح شود وتمام خیابانها شهر دارای علائم رانندگی باشند
  • بنده IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
    0 0
    برن یک شتر لاغرتر و ارزانتر پیدا کنن که به جیب ملت بخوره!!
  • بدون نام IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 0
    اگر براساس واقعیت قیمت شتر در داخل تعیین شود تغییر نخواهد کرد اما اگر براساس مجوز واردات بدون تعرفه توسط بخش خصوصی یا دولتی قیمت گوشت در برزیل یا استرالیا محاسبه گردد قطعا نصف خواهد بود
  • بدون نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
    1 0
    سلام لطفا از مسئولان سوال کنید؟ چقدر ارزش جان انسان کم است .ایا خانواده ای که سرپرست خود را از دست داده اند. ایا کسی که برای همیشه معلول شده می توانند با این دیه زندگی با شرافتی داشته باشند .با این همه گرانی ( درمان ..مسکن ..و .......و.........؟؟؟؟ خانواده های بسیاری هستند که به علت بی توجهی رانندگان به جان انسان کاملا نابود شدند . متاسفانه مسئولان فقط به فکر شرکتهای بیمه هستند. حتما به این مصیبت رسیدگی کنید .