با پیگیری سایپا، ۱۱۰ هزار نفر در صنعت خودرو واکسینه شدند

مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان گروه خودروسازی سایپا پایان یافت و تزریق دوز دوم در شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان آغاز شده و از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه خانواده کارکنان این گروه نیز واکسن دریافت می‌کنند تا روند ایمن‌سازی کارگران و افراد شاغل در این صنعت تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پایان مرحله اول، بیش از ۱۱۰ هزار نفر از کارکنان شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازان، دوز نخست واکسن را دریافت کرده‌اند.

براساس این گزارش، با مدیریت و راهبری گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیش از ۱۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع وابسته به خودروسازی با هماهنگی انجمن‌ خودروسازان ایران، انجمن صنفی قطعه‌سازان، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان و انجمن شرکت‌های خدمات پس از فروش، دوز نخست واکسن را دریافت کردند.

مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروه خودروسازی سایپا قرار است تا روزهای آتی، باقیمانده کارکنان این صنایع نیز دوز نخست واکسن را دریافت کنند.

همچنین در ادامه برنامه مشترک گروه خودروسازی سایپا و دانشگاه علوم پزشکی ایران، تزریق دوز دوم واکسن کارکنان گروه خودروسازی سایپا آغاز شده و این فرایند تا تکمیل دومرحله‌ای واکسیناسیون ادامه خواهد یافت.

گروه خودروسازی سایپا با انجام هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، واکسیناسیون افراد شاغل در صنایع خودرو و قطعه‌سازی در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها را نیز به اجرا درآورده و علاوه بر سهمیه استانی، تأمین سهمیه شرکت‌های اعلامی نیز در دستورکار قرار گرفته است.

همچنین نظر به حذف برخی محدودیت‌های سنی برای تزریق واکسن و به منظور سرعت بخشیدن به واکسیناسیون خانواده کارکنان گروه سایپا و افزایش سطح سلامت پرسنل اداری و تولیدی، از امروز خانواده کارکنان این گروه نیز در ایستگاه واکسیناسیون خودروییِ ایجاد شده، واکسن دریافت می‌کنند تا روند ایمن‌سازی کارگران و افراد شاغل در این صنعت از بیماری کرونا تکمیل شود.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =