شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام را با چه معیاری انتخاب کنیم؟

بر خلاف عقیده برخی سرویس بهداشتی و حمام در منازل به دلیل کمتر در دید بودن و داشتن فضای کم، از تغییرات کمتری برخوردار بوده و مورد توجه قرار می گیرند.

اما بر اساس ادعای طراحان برجسته دیزاین این دو محیط به دلیل نشان دادن به جزئیات می تواند تغییرات بنیادی را در کل ساختمان یا منزل ایجاد کند. به دلیل فضای کم حمام و سرویس دیزاین در این دو محیط سخت تر صورت می گیرد و راهی به جز انتخاب شیرآلات، تغییر نمای کاشی و سرامیک،انتخاب روشویی و فرنگی برای ما وجود نخواهد داشت. بر همین اساس ما در این مقاله به چگونگی روش انتخاب شیرآلات بهداشتی برای حمام و سرویس ها می پردازیم.

دسته بندی حمام و سرویس از جهات مختلفی اعم از میزان فضا، نوع طراحی، رنگ بندی صورت میپذیرد.

 شیرآلات کروم انتخابی ساده و سریع برای هر محیط با هر سلیقه ای

شیر کروم در واقع اکونومی ترین و پرفروش ترین شیر موجود بوده و 90 درصد از افراد انتخاب این شیر را به دلایلی اعم از قیمت، تغییر رنگ، عمر نگهداری و ... ارزشمند تر و به صرفه تر می داند. شیرآلات رنگ کروم به جهت پوشش و آبکاری نیکل کروم که معمولا بر روی بدنه های برنجی صورت می پذیرد از ماندگاری بالاتری برخوردار بوده و برای همه سرویس و حمام ها می تواند مناسب باشد.

شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام را با چه معیاری انتخاب کنیم؟

شیرآلات طلایی انتخابی هوشمندانه و متفاوت برای شما

شیر طلایی که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته و سابق مختص  دیزاین های لاکچری بود از بهترین گزینه ها برای انتخاب سرویس بهداشتی و حمام شما می باشد.

شیرآلات طلایی به جهت چشم گیری و تمرکزی که در ذهن و چشم مخاطب ایجاد می کند می تواند آرمان گر یک فضای گم و خاص باشد.

شیرهای ساختمانی طلایی عموما با تکنولوژی پی وی دی بر روی بدنه شیر آبکاری می شود و در صورت عدم استفاده مستقیم مواد اسیدی بر روی آن از عمر بالایی برخوردار می باشند.

این رنگ  شیر به نسبت سایر رنگ ها از قیمت بالاتری برخوردار بوده و قاعدتا تلاش بیشتری برای نگهداری آن لازم است.

شیرآلات رنگی خاص تر از همیشه، برای کسانی که ست بودن برایشان مهم است

شیرهای رنگی در 5 سال اخیر و با توجه به تخصصی تر شدن دنیایی دکوراسیون و دیزاین وارد بازار شد. این دسته از شیر ها در رنگ های سفید، مشکی، بنفش، قرمز، سبز، نارنجی و .... موجود بوده و البته با توجه به توانایی شرکت های تولید کننده شیر می تواند به صورت اختصاصی برای مشتری شیر رنگ خاص را تولید کنند.

شیرهای رنگی به دلیل پوشش کوره ای و پودری کمتر لک شدن و از عمر بالاتری برخوردار می باشند.

شیرآلات توکار گزینه ای جدید در پیش روی شما

اگر بخواهیم از دنیای یکنواختی و عمومی فاصله بگیریم شیرهای توکار می تواند به عنوان کلیدی ترین انتخاب برای ما مطرح شود. شیرآلات توکار علاوه بر زیبایی منحصر به فرد از کاربرد بهتری برخوردار بوده و فضای کمتری را برایتان ایجاد می کند.

شیرهای توکار امروزه در مدل های شیر توالت، شیر دوش، شیر روشویی، یونیکا موجود بوده و از نقاط قوت آن تنوع در رنگ بندی مدل های تولیدی است.

شیر توکار از طریق یک دایورتور داخلی که در دیوار نصب شده و یک اهرم پلاک که بعد از کاشی کاری روی دیوار نصب می شود عمل کرده و خرابی این مدل از شیر ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد.

گران ترین و ارزان ترین و پرفروش ترین برندهای شیر در بازار

برندهای زیادی در تولید شیرآلات فعال بوده و با توجه به حجم نیاز بازار همچنان تولید کنندگان جدیدی روانه این بازار می گردند.

کیفیت، طراحی، نوآوری، تنوع، گارانتی و خدمات پس از فروش و از همه مهمتر قیمت می تواند ملاکی برای انتخاب شیر از یک برند خوب باشد.

شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام را با چه معیاری انتخاب کنیم؟

 لوکس ترین و گران ترین برند بازار شیرآلات کی دبلیو سی KWC بوده که سابقه حضورش در ایران بیش از یک دهه است. Kwc یک برند سوئیسی است که تحت لیسانس این کشور در ایران تولید و عرضه می شود. این شیر دارای خاص ترین و جدیدترین شیرآلات ساختمانی در بازار بوده و تنوع در این برند بی نهایت وجود دارد.

پرفروش ترین برند شیرآلات در بازار، شیرآلات قهرمان است. همه ما قهرمان را از دوران کودکی در خاطر داریم و شاید شما از هر کس نام بردن یک برند در این عرصه را بخواهید قهرمان را گوشزد می کند.

کیفیت قهرمان باعث شده تا این شیر سال های زیادی در صدر فروش بازار قرار داشته و تقاضای مصرف کنندگان هر ساله بالاتر رود.

شیر قهرمان که در چند سال اخیر به دلیل ضعف در تنوع تولید با کاهش خرید مواجه شد با بررسی توسعه بازار دوباره به کورس رقابت برگشت و با تولید شیر های رنگی و توکار و البته کلاسیک و مدرن دوباره بر سر زبان ها افتاد.

ارزان ترین شیر بازار، شیرآلات ساختمانی شایان است. شیر شایان البته از با سابقه ترین برندهای شیر در ایران بوده که بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند شیر با کیفیت قابل قبول و ارزان را خرید کنند.

شایان نیز سعی کرده خود را در بازار رقابتی ایران نگه داشته و با تولید شیرهای توکار، رنگی و الکترونیکی نیاز مشتریان را تامین کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =