۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
قانون مداری رئیس فدراسیون زیر سوال رفت!

شهاب‌الدین عزیزی خادم در دوران حضور خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال وعده‌های زیادی داده که تکلیف خیلی از آن‌ها مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عزیزی خادم هم‌چنین وعده‌های بزرگی درباره مبارزه با فساد داده بود. اخیرا اتفاقات عجیبی در مسابقات لیگ دو رخ داده که فدراسیون به موقع وارد عمل شد و با تیم‌های خاطی برخورد جدی کرد. این موضوع اتفاق خوبی برای تیم جدید فدراسیون فوتبال به حساب می‌آید که باید ادامه‌دار باشد تا فوتبال ایران از فساد دور شود.

او هم‌چنین بارها از قانون‌مداری خود گفته بود ولی در عمل اتفاقات دیگری رخ داده است. بر اساس «بند ۸ ماده ۶۷ اساسنامه فدراسیون فوتبال»، صراحتا اعلام شده که هرگاه پست دبیرکل یا هریک از پست‌های دیگر فدراسیون به هر دلیل از جمله استعفا، اخراج، عزل، فوت و تعلیق، بالتصدی شوند، رئیس فدراسیون می‌تواند برای آن پست، حداکثر به مدت سه ماه، سرپرست تعیین نماید. با وجود این قانون اما در حال حاضر مدت‌ها از سه ماه تعیین شده می‌گذرد اما نواب رئیس اول و دوم عزیزی خادم به صورت موقت فعالیت دارند و خبری هم از برگزاری مجمع نیست. رفتاری که کاملا قانون‌مداری عزیزی خادم را زیر سوال می‌برد. او هم‌چنین وعده‌های زیادی درباره شفافیت داده بود اما در عمل این اتفاق رخ نداده و در آخرین جلسه هیئت رئیسه درحالی که 30 مصوبه انجام شده تنها 11 مصوبه به صورت عمومی اعلام شده است که کاملا با شعار شفافیت در تضاد است.

مشروح این گزارش را اینجــــــــــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =