روز شمار هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انتشار روز شمار هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: محور برنامه‌های گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ با شعار "ما مقتدریم" اعلام شده است.

وی افزود: به منظور گرامیداشت مناسبت‌ ملی دفاع مقدس، اولین روز از این هفته چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ با عنوان "پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت" و روز دوم پنجشنبه اول مهرماه با عنوان "شهیدان، جانبازان آزادگان، صلابت و فخر آفرینی، سربازان" نامگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: همچنین روز سوم این هفته جمعه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با عنوان "معنویت، زنان، خانواده و سلامت" و روز چهارم شنبه سوم مهرماه با عنوان "ولایتمداری، جوانان، علم و دانش پژوهی" تعیین شده است.

وی در ادامه عنوان روز پنجم یکشنبه ۴ مهر ماه را "دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردم و اصناف" و عنوان روز ششم این هفته دوشنبه ۵ مهرماه را "وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی" عنوان کرد.

درخشان در پایان عنوان روز هفتم را روز سه شنبه ۶ مهرماه "نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر" و عنوان آخرین روز از هفته ملی دفاع مقدس را چهارشنبه ۷ مهرماه "فرماندهان، عزتمداران، حماسه آفرینان" اعلام نمود.

وی خاطرنشان کرد: امسال ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه علوم پزشکی، مراکز و شبکه های بهداشتی و درمانی و بیمارستان های سطح شهرستان های ۱۰ گانه استان اجرا می گردد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: در این هفته برنامه هایی همچون فضاسازی محیطی، سنگربندی، تولید محتوا در فضای مجازی با بهره گیری از خاطرت ایثار گران و وصیت نامه ها شهدا و مسابقه های کتابخوانی درخصوص دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

درخشان اضافه کرد: همچنین اعزام تیم جهادی پزشکی بصورت دانشجویی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان کوهرنگ، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دانشگاه و تقدیر از کادردرمان و مدافعان سلامت و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در بیمارستان هاجر (س) شهرکرد از دیگر برنامه های پیش بینی شده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با درنظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =