عیادت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از جمال شورجه/ عکس

وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در عیادت از جمال شورجه، ابراز امیدواری کرد این کارگردان سینما و تلویزیون، هرچه زودتر بهبودی کامل پیدا کند و پشت دوربین سریال «حضرت موسی» قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی با حضور در خانه جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران، از او عیادت کرد.

براساس خبر دریافتی از روابط‌عمومی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی، در این دیدار، محمدمهدی اسماعیلی، پیگیر آخرین وضعیت درمان جمال شورجه شد و برای این عضو شورای پروانه ساخت و نمایش فیلم‌های سینمایی، آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل کرد.

اسماعیلی در این دیدار گفت: «سریال «یوسف پیامبر» که نویسنده آن آقای شورجه است، یکی از آثار ماندگار تلویزیونی در جهان اسلام است و امیدوارم داستان «حضرت موسی(ع)» هم با کارگردانی ایشان یک اثر ماندگار شود.»

او با بیان این که «جمال شورجه با مواضع محکم و انقلابی همیشه محبوب همه قشرها بوده است»، افزود: «مواضع صریح و نگاه روشن ایشان همواره مورد احترام بوده است و هیچ‌گاه در رسانه‌ها مطلبی علیه ایشان ندیده‌ام.»

اسماعیلی همچنین گفت: «شورجه از استوانه‌های سینمای انقلاب و مایه افتخار همگان هستند و از خداوند متعال برای ایشان شفای عاجل خواستاریم. سینمای ما به حضور چنین افرادی نیاز دارد.»

در این دیدار، جمال شورجه با ابراز رضایتمندی از مراحل درمانش اظهار امیدواری کرد که به‌زودی آماده حضور پشت دوربین سریال «حضرت موسی(ع)» شود.

احمد میرعلایی، تهیه‌کننده سینما نیز با بیان این‌که جمال شورجه به مثابه سردار سلیمانی در سینمای ایران است، گفت: «تمامی طیف‌های فکری از ایشان به نیکی یاد می‌کنند و دائماً پیگیر حال عمومی‌شان  هستند.»

در این دیدار، محمود شالویی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی را همراهی کرد.

عیادت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از جمال شورجه/ عکس

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    7 4
    با اٰزوی سلامتی برای ایشان کارگردان سریال موسی (ع) ابراهیم حاتمی کیاست
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    4 2
    مگه الان کارگردان سریال حاتمی کیا نیست ... حاتمی کیا حتی تست بازیگری هم گرفته است و در حال بازنگری فیلنامه هم هست ... شاید وزیر جدید و معاونین هنوز خبر دار نشده اند !!! یا اینکه حاتمی کیا مخفیانه پروژه را کنسل کرده است !!!