البرز زیر خط میانگین سرانه آموزشی در کشور است

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه البرز زیر خط میانگین سرانه آموزشی کشور است، گفت: لازم است استاندار البرز جهت رفاه حال شهروندان این منطقه کم برخوردار دستور پیگیری اقدامات لازم را از سوی آموزش و پرورش استان مبذول نماید.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علیرضا رحیمی» نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: تنها مدرسه موجود در محله حسن آباد تخریب و مدتها به حال خود رها شده و هیچ‌گونه اقدامی در جهت رفع معضل آموزشی منطقه نشده است.

وی در بازدید میدانی از منطقه حسن آباد به عدم وجود حتی یک مرکز آموزشی اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اشاره کرد و افزود: در محله حسن آباد نیز که جمعیت حدود سه هزار پانصد نفر را دارد به جای اینکه سرانه مراکز آموزشی این مناطق افزایش یابد، به صفر رسیده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهرکرج با بیان اینکه البرز زیر خط میانگین سرانه آموزشی در کشور است و با این اقدامات و برنامه ریزی‌های اشتباه روز به روز در حال نزول و تزلزل است، یادآور شد: استاندارد فضای آموزشی برای هر دانش آموز ۸ و نیم مترمربع است و با توجه به جمعیت بالای محله حسن ‌آباد نیاز است که زمین وقف شده در خیابان بوعلی این محله به این موضوع اختصاص یابد.

وی افزود: چندین سال است تنها مدرسه موجود به منظور نوسازی تخریب شده اما به دلیل بلاتکلیفی تبدیل به مخروبه شده است که لازم است استاندار البرز جهت رفاه حال شهروندان این منطقه کم برخوردار دستور پیگیری اقدامات لازم را از سوی آموزش و پرورش استان مبذول نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =