دومین کنفرانس خبری رییس جمهور در سال 90 پس از آنکه هفته پیش به تعویق افتاده بود امروز در محل ریاست جمهوری برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین، خبرنگاری از رییس جمهور درباره نقاط مشکل زا در قانون هدفمند کردن یارانه ها پرسید که رییس جمهور در پاسخ گفت: طرح عظیم هدفمندی یارانه ها کار بزرگی است؛ این طرح در واقع تغییر رفتار اقتصادی همه مردم است. معنایش این است که باید از همه موانع عبور کنیم. من معتقدم که این طرح بسیار عالی اجرا شد و علتش هم ملت ایران است و برخورد آنها با این طرح است.

وی گفت: اولین جایی که ممکن بود مشکل ایجاد شود بخش حمل و نقل است و دیدیدم که چقدر رانندگان ما همکاری کنند. ما حتی افزایش تولید هم داشتیم و این نشانه هوشمندی تولیید کنندگان است. مردم خیلی خوب همراهی کردند.

احمدی نژاد در ادامه گفت: ستاد هدفمندی هر هفته جلسه برگزار می کند. گاهی در سطح یک واحد جلسه برگزار می شود. کار هدفمند کردن یارانه ها یک کار ادامه دار است. بسته های حمایتی دارد به مرور اجرا می شود. من فکر می کنم از کار های مهمی بود که در ایران به انجام رسید. 

احمدی نژاد در ادامه گفت: این طرح دشمنان زیادی دارد، نه به لحاظ تعداد به لحاظ شدت دشمنی. تعجب می کنم که کسانی که از ضعف دولت خوشحال می شوند چگونه از ملت ایران هستند. آنهایی که همه چیز را به عنوان پایگاه رای نگاه می کنند وقتی خواستیم اجرا کنیم گفتند که بحران می شود، تورم می شود دهها کارخانه می خوابد؛ دیدیم که نشد.

وی در ادامه گفت که این دشمنی ها ادامه دارد. کسی گفت که تمام مرغداری های تهران تعطیل شد کسی نگفت که اگر تعطیل می شد قیمت مرغ چند می شد. به نظر من طرح موفق است ادامه دارد.

/27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    من اصلاٌٌ دید سیاسی به مسائل ندارم ولی ان آقای خبرنگار روزنامه ایران برای یک بار شده هم سوالی را که پرسیده را ببیند این سوال بود یا چاپلوسی