رئیس​جمهور در مقابل انتقادات علما به انحرافات دولتش گفت: علما هم حق اظهار نظر دارند و کسی نمی​تواند بگوید که چرا اظهارنظر می​کنند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون ژاپن که تاریخ راه اندازی نیروگاه بوشهر را جویا شد، گفت: ساخت این نیروگاه تمام شده و در مرحله راه اندازی است. در حال حاضر آزمایش​هایی در دست انجام است که امیدواریم در آینده نزدیک راه اندازی کامل شود.

وی با بیان اینکه نیروگاه برقی و اتمی متفاوتند، گفت: نیروگاه برقی با یک کلید کارش را آغاز می​کند و برق تولید می​شود اما نیروگاه اتمی کار با آن متفاوت است.

گفنی است، روسری این خبرنگار ژاپنی تا پایان سوالش از رئیس جمهور، از روی سرش افتاد.

سوال روزنامه دنیای اقتصاد به بسته های سیاستی بانک مرکزی مربوط بود که رئیس​جمهور در پاسخ به آن گفت: مرجع بررسی سیاست​های پولی، شورای پول و اعتبار است و هر تصمیمی بگیرد باید اجرا شود. اما اینکه تلاطم در بازار ارزی نتیجه تصمیمی شورای پول و اعتبار است را قبول ندارم.

به گفته وی، میان سرمایه گذاری در بانک ها و در بورس تفاوتی نیست و هر دو کمک به تولید است. باید سرمایه​گذاری را از خدمات جدا کنیم.

خبرنگار آریا هم از خبرسازی​های علیه دولت سوال کرد و علت موضع سکوت دولت را پرسید که احمدی نژاد گفت: موضع ما سکوت است؛ سکوت الهام بخش وحدت.

او این پاسخ را دوبار تکرار کرد که با کف زدن حاضران همراه شد.

خبرنگار پرس تی​وی هم که می​گفت سوال تندی می​خواهد بپرسد، گفت: علمای قم در دوره اصلاحات وارد عرصه شدند و انحرافات دولت را اعلام کردند. الان هم بار دیگر این انحرافات را در دولت گوشزد می​کنند. شما برای این اعتراضات و حل مشکلاتتان با مجلس چه برنامه ای دارید؟

احمدی نژاد در پاسخ گفت: اگر نگاهمان را به صحنه ایران عوض کنیم، همه این مسائل رفع می شود. همه حق اظهار نظر دارند و تا زمانی که اظهار نظرها از حد اخلاق و قانون خارجنشود، ایرادی ندارد. بالاخره علما هم حق نظر دارند و کسی پیدا نمیشود که بگوید حق اظهار نظر ندارند.

احمدی نژاد دبا بیان اینکه مقایسه این دولت با دولت​های قبل، قیاس مع الفارقی است، ادامه داد: اقتصاد یک جریان مستمر است.کما اینکه مساله سیاست خارجی هم مساله مستمری است. دولت با استحکام و قدرت کار خود را پیش می برد و هیچ مشکلی ندراد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سحر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    سئوال مربوط به گوشزد انحرافات از سوی علمای قم را خبرنگار پرس تی وی نپرسید بلکه خبر نگار آسوشیتد پرس آقای گنجی پرسید. اصلاح کنید
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    فکر می کنم علما از کسی بیشتر هستند. کسی ما هستیم که همه چیز خود را از علما داریم. علمای مولای کسی هستند. نباید رئیس جمهور علما را در حد هرکس حق اظهار نظر دارد پایین بیاورد
  • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    حالا روسری این خانم بیفته این اینقدر مهمه.خجالت بکشید
  • مهدی کانادا CA ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    باسلام واقعا افتادن روسری از سر اینقدر مهم است که تیتر خبر شما شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    دمت گرم اگه یک حرف درست زده باشی همینه
  • نیما IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    علما هم حق اظهار نظر دارند و کسی نمی​تواند بگوید که چرا اظهارنظر می​کنند. ؟؟؟؟ جدا علما (هم) حق اظهار نظر دارند؟ خوب شد این حق رو به علما دادید و الا کسی نمی دونست علما (هم) حق اظهار نظر دارند. اگه علما که اسمشون روشونه اظهار نظر نکنند دیگه کی اظهار نظر کنه؟
  • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
    0 1
    واقعا متاسفم!!!!!!!!!!!! گفنی است، روسری این خبرنگار ژاپنی تا پایان سوالش از رئیس جمهور، از روی سرش افتاد!!!!!! خبر آنلاین حیا کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    آقاي رئيس جمهور فرموديد كه 5/2 ميليون فرصت شغلي در سال 90 ايجاد خواهيد كرد ثلث سال تمام شده ميتوانيد بگويدتا الان چقدر فرصت شغلي ايجاد كردهايد لطفا" صريح و واضح و صادقانه و شفاف صحبت كنيد خالي بندي نكنيد و صادق باشيد
  • نیما IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 1
    حرف اشتباهی زدم یا توهینی کردم که نظرمو سانسور کردین؟
  • بدون نام IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    1 0
    زنده باد ایران. زنده باد احمدی نژادو هرکس که برای سربلندی ایران تلاش صادقانه میکند
  • هم ولايتي A1 ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    1 0
    بخدا علما حق نظر دارند آخه اونا هم خادمان اين مملكت اسلاميند