نقش آفرینی و همراهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در عرصه مبارزه با کرونا و واکسیناسیون

در آیین تجلیل و گرامیداشت حافظان امنیت، مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات و خدمات ارزنده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان نمود: ترس، اضطراب و آشفتگی ناشی از شیوع کرونا ویروس، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را از دانشگاه، آموزش و خدمت به مردم دور نکرد و این عزیزان آینده ساز کشور در محیط های بالینی در حال ارائه خدمت بودند و حتی دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: دانشجویان دانشگاه به طور خودجوش، دلسوزانه در قالب نیروهای جهادی در حوزه های غربالگری بیماری کرونا ویروس و واکسیناسیون همراه و یاور حوزه سلامت بودند و بنده به عنوان خادم این حوزه از تک تک این عزیزان قدردانی می نمایم.

وی بیان داشت: طرح شهید ناظری پور با محوریت شورای صنفی دانشجویان با هدف خدمت به مردم شریف استان و کمک به کادر خدوم بهداشت و درمان در جهت همکاری در مراکز واکسیناسیون، مراکز غربالگری و مراکز منتخب کووید۱۹ از تاریخ ۱۴ مرداد ماه سال جاری شروع به فعالیت کرد.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان شرکت کننده در طرح شهید ناظری پور پس از گذشت ۵۰ روز از اجرای این طرح موفق شدند بیش از ۷۰۰۰ ساعت کار در ۵ مرکز واکسیناسیون استان، بیش از ۱۰۰۰ ساعت کار در آزمایشگاه pcr استان، بیش از ۷۰۰ تست رپید و ۱۵ شیفت پزشک در مراکز منتخب کووید۱۹ را در کارنامه فعالیت های دانشجویی خود ثبت نمایند که این تعامل و همکاری ارزشمند جای بسی قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه با اشاره به این که مراکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی از یک ماه اخیر با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان های سمنان، سرخه، گرمسار و دامغان در حیطه‌های پذیرش، ثبات، واکسیناتور و پزشک ناظر شروع به کار کرده است، گفت: دانشجویان عزیز بسیجی با حضور در تمامی ساعات کاری مراکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی به مراجعین محترم این مراکز خدمات واکسیناسیون ارائه نمودند.

وی افزود: یکی از نقاط مثبت و اثرگذار این طرح همکاری و هماهنگی بی‌نظیر چند مجموعه شامل سپاه، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کانون جهادی، موسسه مردمی صبای سلامت، بسیج جامعه پزشکی و... می‌باشد.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از داشجویان عزیز برای اجرای این طرح های مهم و استقبال و حضور در عرصه خدمت، گفت: رضایت مراجعین، خدمات‌دهی مناسب و به‌موقع ماحصل خلوص نیت و صفای قلب پاک دانشجویان است و امیدوارم به کمک آینده سازان کشور بتوانیم خدماتی در شان مردم شریف استان ارائه نماییم.

لازم به ذکر است: در این مراسم از دکتر امیرحسن دهقان دبیر شورای صنفی دانشگاه و محمد هادی تبار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به نمایندگی از دانشجویان شرکت کننده در این دو طرح با اهدای لوح سپاس قدردانی شد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =