۰ نفر
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
آیا دو پیام استراتژیک سخنان رهبری در روز اربعین شنیده می‌شود؟

رهبری معظم در روز اربعین، دانشجویان را به استفاده گسترده از فضای مجازی تشویق کردند و آن را جهاد دانستند؛

این پیام در تقابل با کسانی است که خواستار بسته شدن و منع  کردن و به عبارت آشنای این روزها، صیانت از فضای مجازی هستند. وقتی ایشان می خواهند در فضای مجازی با بیان نظرات  انقلابی جهاد صورت بگیرد، یعنی فضای مجازی باید باشد که بتوانند هواداران انقلاب اسلامی در آن مجاهده  کنند. آیا این پیام را صیانت نویسان خواهند گرفت؟

نکته مهم دیگر، اصرار بر منطقی واخلاقی حرف زدن بود. هرکسی  که پیامها و ادبیات و کامنت های کسانی که خود را جریان  انقلابی می نامند و یا  لشکر سایبری هستند، دیده باشد می  داند معمولا از مرزهای اخلاقی عبور می کنند و فحش هایی  می دهند که شنیدنش ااز اراذل خیابانی هم بعید است.

تاکید موکد بر پرهیز از فحاشی و بی اخلاقی به دلیل  آن است  که پیام ها را مشمئز کننده می کند. آیا این پیام رهبری  هم توسط مخاطبان دریافت خواهد شد؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    6 2
    گمان نمی‌کنم!
  • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    6 3
    در مورد واکسیناسیون در حد استانداردهای جهان. در مورد شیوه نامه های بهداشتی همراه واکسیناسیون در حد جهان دهم. مثل دولت قبل.بخصوص با فرستادن ۸۰ هزار آدم به کربلای شریف در این موقعیت بحرانی
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    8 10
    شما خودت چقدر پیام ایشان را دریافت میکنید!؟ مثلا سال ۸۸چطور!؟ حضرت آقا درمورد فضای مجازی ول ورها هم خیلی صحبت کرده اند آنهارا هم شما شنیده اید!؟
  • مهدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    5 3
    حرفهای مجلس و رهبری در یک خط هستند...و شما بیرون از این خط...اینقدر رهبر رهبر نکنید...شما همگی پیروان مکتب جدایی دین از سیاست هستید یعنی رهبر فقط دکوری باشه....سال ۹۱ رهبری گفتن فضای مجازی رو مدیریت کنید و شما چون تمام لشکرتون تو مجازی هستند اینکار رو نکردید.. لطفاً سکوت کن
  • رضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    3 0
    شما فقط به نکته دوم که ایشان گفتند منطقی حرف بزنید عمل کنید بقیه پیشکش