استان یزد در سه سال اخیر با برنامه و راهبرد مدیریت شد

استاندار یزد در دولت دوازدهم گفت: استان یزد طی ۳ سال اخیر بیش از هر زمان دیگری بر اساس برنامه و راهبرد مشخص مدیریت شد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، استاندار یزد در دولت دوازدهم در مراسم معارفه استاندار جدید یزد با قدردانی از مسئولان استان گفت: در ۲۳ سالی که در مجموعه استانداری خدمت کردم، می‌توانم بگویم که استان در دوره مسئولیت بنده بیش از هر زمان دیگری بر اساس برنامه و راهبرد مشخص بود.

محمدعلی طالبی افزود: در این مدت جایگاه استانداری را در نظام ارزیابی وزارت کشور از رتبه دوازدهم به رتبه ششم رساندیم و عالی‌ترین سطح همکاری را در ارگان‌های مختلف داشتیم و آرامش سیاسی را با وجود همه مشکلات در کشور به وجود آوردیم.

وی اظهار داشت: مطالبات مردم که برخی از آن‌ها ده‌ها سال در ذهن شهروندان نقش بسته بود را مورد توجه قرار دادیم. کاهش مستمر جرائم و برگزاری رویدادهای بزرگی نظیر کنگره چهار هزار شهید استان و کنگره پیرغلامان نیز در این مدت به ثبت رسید.

استاندار یزد در دولت دوازدهم با اشاره به ساماندهی امور جوانان و آموزش و پرورش در دوران مسئولیتش، گفت: کتابخانه مرکزی پس از ۲۵ سال به بهره برداری رسید و در زمینه فنی و حرفه‌ای هم اقدامات بسیار خوبی داشتیم.

طالبی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری دوران پرافتخاری را گذراندیم و در بهار و تابستان گذشته رتبه بهترین عملکرد را در کاهش نرخ بیکاری، رتبه اول در تثبیت و موانع تولید، رتبه اول در امنیت سرمایه گذاری و همچنین رتبه سوم را در سرمایه گذاری خارجی داشتیم و تعدادی از واحدهای تعطیل شده را به چرخه تولید بازگرداندیم.

وی افزود: در صدور مجوز رتبه اول را به دست آوردیم و حتی ۵۰ مجوز بی نام را برای تسهیل در سرمایه گذاری صادر کردیم. فولاد سال‌ها در انتظار تکمیل چرخه بود و با صدور مجوز به مرحله تولید کنستانتره تا ورق رساندیم

محمدعلی طالبی گفت: شعار ما این بود که استان یزد جزء ۵ استان ارزان کشور باشد، مدیریت بسیار مناسبی در تهیه کالا داشتیم و همچنین بندر خشک پیشگامان که نقش بسیار خوبی در توسعه اقتصاد استان دارد را بازگشایی کردیم. 

وی افزود: در زمینه گردشگری نیز فعالیت‌های بسیار خوبی نظیر فعال شدن کمپ‌های گردشگری و ایجاد جاده‌های سلامت انجام گرفت و زیرساخت‌های اقامتی با رشد ۲۵ درصدی مواجه شد.

راه اندازی نخستین بیمارستان بحران کشور در یزد، شروع به کار نخستین کارخانه نوآوری کشور در یزد، افتتاح مرکز پایش و کنترل و نظارت محیط زیست برای نخستین بار در کشور، تکمیل ۷۰ درصدی طرح‌های نیمه تمام با وجود کمبود بودجه، بهره برداری از ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه و وصل گاز به روستاهای بالای ۲۰ خانوار از دیگر مواردی بود که محمدعلی طالبی در این مراسم به آن‌ها اشاره کرد. 

در این مراسم که با حضور وزیر کشور برگزار شد، مهران فاطمی بعنوان استاندار جدید یزد معرفی و از خدمات محمدعلی طالبی قدردانی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =