محور مهاباد - ارومیه پرترددترین محور استان آذربایجان‌غربی در شهریورماه سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت : محور مهاباد - ارومیه (رشکان - ارومیه) پرترددترین محور استان در شهریورماه سال جاری بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام خبر فوق گفت: میزان تردد در محور مهاباد - ارومیه (رشکان - ارومیه) به عنوان پرترددترین محور در شهریورماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود : ۷ درصد تردد وسایل نقلیه در محور ذکر شده متعلق به تردد وسائل نقلیه سنگین بوده و سرعت متوسط تردد وسائل نقلیه در آن افزون بر ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد : در شهریور ماه امسال بعد از محور مهاباد - ارومیه (رشکان - ارومیه) ، بیشترین تردد به ترتیب در محورهای ارومیه - مهاباد (ارومیه - رشکان) ، سلماس - ارومیه و ارومیه - سلماس انجام گرفت.

شکری اظهار کرد : آمار تردد ورودی و خروجی به استان در شهریور ماه سال جاری تقریبا نزدیک به هم است بطوریکه بالغ بر یک میلیون و ۱۷۴ هزار تردد ورودی و نزدیک به یک میلیون و ۱۶۲ هزار تردد خروجی به استان در این ماه صورت گرفته است.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در شهریور ماه امسال بیشترین آمار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ترتیب متعلق بود به خودروهای شخصی ، گروه ناوگان باری و گروه باری - کامیون ، از کاربران جاده ای خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات ایمنی در محورها تردد کنند و بروز هر گونه مشکل در جاده ها را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات بوجود آماده اقدام گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =