معاون حقوقی دولت تأخیر 1520 روزه در ابلاغ مصوبات قانونی را رد کرد و معاون پارلمانی هم از ارائه پاسخ به نامه​های رئیس مجلس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه بداغی و محمدرضا میرتاج​الدینی یک روز پس از رئیس​جمهور همه آنچه را که او در نشست خبری دیروزش اعلام کرده بود را تکرار کردند تا پاسخ دولت را به نامه​های اخیر رئیس مجلس داده باشند. نامه​هایی که گویای تخلفات قانونی دولت در تدوین آیین​نامه​های اجرایی و تاخیر در ابلاغ قوانین بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور میانگین زمان ابلاغ مصوبات را در دولت های نهم و دهم، بین 9 تا 13 روز اعلام و ادعای نادر قاضی​پور نماینده ارومیه مبنی بر تاخیر دولت در ابلاغ مصوبات قانونی را رد کرد. فاطمه بداغی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت تأخیر 1520 روزه دولت در ابلاغ مصوبات قانونی را تکذیب کرد و همچنین در خصوص معرفی وزیر ورزش و جوانان و دیگر وزرای وزارتخانه‌های ادغام شده، گفت که باید تا یکشنبه هفته آینده صبر کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور هم در واکنش به نامه‌های اخیر رییس مجلس به رییس‌جمهور درباره تخلفات دولت، گفت: ارسال چنین نامه‌هایی یک مساله عادی است و همیشه چنین مباحثی بین مجلس و دولت پیش می‌آید و گاهی مواردی جزئی در نامه‌ها مورد اشاره قرار می‌گیرد، اما انتشار چنین نامه‌هایی روال نبوده است.

به گفته وی، دفتر حقوقی رییس‌جمهور درحال تنظیم پاسخ این نامه‌هاست.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود با خبرنگاران درباره رایزنی‌های دولت با مجلس در معرفی وزیر ورزش و جوانان گفت: در هفته آینده این وزیر طی نامه‌ای معرفی خواهد شد و تا کنون هیچ رایزنی نشده است و رایزنی‌ها موکول می‌شود به پس از ارسال نامه معرفی وزیر پیشنهادی.

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =