۳۶ پلاک اراضی ملی شهرستان دامغان سند دار شد

جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به سند دار شدن ۳۶ پلاک اراضی ملی شهرستان دامغان گفت : این تعداد سند برای ۲۵۶ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان دامغان را شامل می شود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان جعفر مرادی حقیقی در جلسه بررسی آخرین روند سند دار شدن اراضی ملی شهرستان دامغان با حضور رئیس اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اظهار داشت : ۳۶ پلاک سند دار تک برگی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان در طی شش ماهه نخست سال جاری بوده که صادر شد . 

وی تصریح کرد : سند دار شدن اراضی ملی تحت پوشش شهرستان دامغان در راستای اجرای طرح حد نگاری « کاداستر » بوده که تاکنون برای ۸۵۷ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان سند تک برگی صادر شد . 

عضو شورای حفاظت از انفال استان سمنان با بیان اینکه تثبیت مالکیت اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان جنگل ها ؛ مراتع و آبخیزداری کشور از مهمترین اهداف صدور اسناد تک برگی است افزود : این امر در راستای ممیزی و اجرای ماده دو قانون حفاظت از منابع طبیعی و ذخایر جنگلی انجام می شود . 

وی تصریح کرد : عرصه های منابع طبیعی شهرستان دامغان یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۹ هکتار است که ۱۳.۸ درصد از عرصه های منابع طبیعی استان سمنان را تشکیل می دهد . 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه پیشگیری از سو استفاده زمین خواران ؛ اعمال مدیریت دقیق و درست بر عرصه های منابع طبیعی و آمایش سرزمینی از دیگر اهداف سند دار شدن اراضی ملی است گفت : بحث سند دار شدن اراضی ملی شهرستان دامغان به صورت ویژه دنبال تا بتوانیم تا پایان سال جاری بر اساس تعهدات خود عمل کنیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =