۳۹ نفر
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
ده دلیل برای تغییر سکوچیچ 

وقتی کسی در اوج قرار دارد، باید از او انتقاد کرد.

چنانکه الان هم سکوچیچ ۱۱ بازی بدون باخت داشته و در صدر گروه قرار گرفته و به راحتی به جام جهانی صعود خواهیم کرد. ولی این چیزی نیست که می خواهیم. کیفیت بازی های ایران از این بهتر نخواهد شد.

تا آنجایی که اطلاع دارم سکوچیچ فرد محترمی است. بنابراین بحث شخصی نیست. در کل هم موافق تصمیمات احساسی نیستم، ولی این بار قضیه فرق می کند. شاید عده زیادی تعجب کنند که من بدلیل تحصیل در کرواسی باید قاعدتا موافق بودنِ او در تیم ملی باشم؛ ولی سعی کردم نگاهی کاملا بدون احساس داشته باشم که هم به سود تیم ملی فوتبال ایران و  هم در دراز مدت به سود خود آقای سکوچیچ باشد.

ده دلیل برای تغییر:
۱. فقدان رزومه حتی متوسط

ایشان دارد با تیم ملی فوتبال ایران برای خود رزومه می سازد. شخصی که در کشور خود نه تنها  سابقه مربی گری دو تیم برتر آن ( دینامو زاگرب و هایدوک سپلیت ) را نداشته، حتی پیشنهاد آنها را هم نداشته است. 

۲. نداشتن اتوریته و کاریزما و دانش لازم
اولین شرط برای هدایت تیم ملی کشور داشتن اتوریته خوب است که متاسفانه ایشان به صورت ذاتی ندارد. اصرار او ( با تیز هوشی) به آمدن کریم باقری برای پوشش این نقیصه بود.

۳. در اختیار داشتن بهترین بازیکنان حال حاضر آسیا 
فکر کنم همه اتفاق نظر داشته باشند که کیفیت حال حاضر بازیکنان ایران در سطح بالایی است و بهتر از آنها در این قاره سراغ نداریم.

۴. ضعیف بودن رقبا 
شاید ضعیف ترین تیم کره جنوبی را در ۳۰ سال گذشته را شاهد هستیم، 
امارات و سوریه هم در مجموع خوب نیستند،  شاید اگر عراق مربی خوبی داشت کیفیت آنها بهتر می شد 

۵. فقدان روح بازی و کیفیت 
بازی های ایران مخصوصا در نیمه های اول بازی؛ آن قدر در سطح پائین انجام می شوند که انسان فکر می کند نیم ساعت پیش( هنگام گرم کردن ) همدیگر را ملاقات کرده اند. بدون هماهنگی و کیفیت حداقلی بازی فوتبال. 
اینکه یک تیم و یک مربی یک روز خوب نداشته باشد، کاملا طبیعی است، ولی اینکه تیم یک ایده مشخص بعد از چند ماه نداشته باشد غیر طبیعی است. 

۶. عدم شناخت بازیکنان 
با توجه به اینکه سکوچیچ زمان طولانی را در ایران می گذراند و بایستی شناخت خوبی از بازیکنان داشته باشد ولی متاسفانه هنوز در چند پست در شک و تردید است‌ و اشتباهات فاحش دارد و بدتر از آن بازیکن را برای ایده های خود آماده و مهیا نمی کند. 

۷. عدم اعتماد به نفس 
البته این مورد کاملا طبیعی است،  وقتی شما رزومه و اتوریته حداقلی نداشته باشید، برای تان بسیار دشوار است که بتوانید ایده های جدید و به ذهن رسیده خود را بپرورانید. چون همه اش منتظر برخورد رسانه ها و کارشناسان هستید.

۸.  جام جهانی 
درست است که حضور ایران در جام جهانی تقریبا مسجل شده است، ولی مطمئنا با او در جام جهانی به مشکل بر می خوریم. پس بهتر است که کاندیدای جدید هم زودتر ایده های خود را اجرایی کند.

۹. اثبات روزانه‌ 
چون سکوچیچ در خواب هم‌ نمی دیده که به این زودی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود و پروژه را خیلی بزرگ تر از توانایی هایش می دیده،بنابراین باید هر روز ثابت کند که خوب است و این یعنی حاشیه و تلف کردن وقت. 

۱۰. خداحافظی در اوج 
تغییر او در اوج می تواند به او کمک زیادی کند و برای خودش یک وجهه قوی بسازد و بتواند در آینده از او استفاده کند. 

انتخاب ویلموتس یک اشتباه و فاجعه تاریخی برای فوتبال ایران بود. باید مسببان آن مجازات‌ شوند. از آقای سکوچیچ در سطح عالی قدردانی شود و آگاه شود که این تعویض به سود خود او هم هست. تا اینکه با نتایج افتضاح در جام جهانی تیم ملی را ترک کند.،

اگر یک مربی توانمند به خدمت بگیریم، صعود ما از گروه خود به دور دوم در جام جهانی کاملا ممکن خواهد بود. تمام این موارد را قبلا هم خدمت دوستان عرض کرده ام.

پیشنهاد دم دست و عملی: بکار گیری یحیی گل محمدی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 170
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایراندوست IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    جناب به اصطلاح کارشناس : مگر ویلموتس رزومه نداشت که ان افتضاح را به بار آورد. چرا اینقدر بی انصاف و بی معرفت هستید؟ مگر قبل از اسکوچیچ با مربیان داخلی صحبت نکردند ولی هیچکدامشان حاضر نشدند تیم ویلموتس را در وضع اسف بار تحویل بگیرند فدراسیون به ناچار سراغ اسکوچیچ رفت و او شجاعانه تیم را تحویل گرفت و به اینجا رساند. نامردی و ناجوانمردی هم حدی دارد!
    • US ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      ویلموتس جز ۴ سال مربیگری بلژیک هیچ رزومه دیگری نداشت و تنها یک فوتبالیست نامی بود که وارد سیاست شده بود !
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 1
      در جواب آقای خسرو خرم نویسنده متن بالا، وقتی شروع کردن به خوندن همه چیز را خوب و منطقی دیدم، وقتی به خط آخر رسیدم که نوشتی یحیی گل محمدی، کل نوشته ات زیر سوال رافت و دیدم وقتم را تلف کردم، آقای گل محمدی چه تجربه ای در زمینه فوتبال ملی یا حضور در تورنومنتی در حد جام جهانی به عنوان سرمربی یا حتی مربی داره آقای کارشناس؟
    • حقیقت محض IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      2 0
      سطح خبرآنلاین با این مطالب ضعیف پائین نیاورید اخه گل محمدی !
    • SG ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      وقتی خبرآنلاین حاضر نیست خرج کنه و از چهارتا تحلیلگر و کارشناس حرفه ای کمک بگیره و میخواد مجانی کار را پیش ببره همین میشه دیگه
    • گرفتار IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      ویلموتس کدام رزومه رو داشت ، فقط بازیکن خوبی بود مثل مارادونا و رود گولیت که در زمینه مربی گری اصلا موفق نبودن
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      خسرو خرم (ساکن زاگرب) اگر هم کارشناس باشد می تواند در رشته خودش که پزشکی عمومی است کارشناسی کند. حالا این به کنار، آخرش که خواسته به یحیی حال بده، نوشته: گزینه دم دستی!!
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 1
      تیم ما نه از جناحین سانتر می کنه نه حرکتهای ترکیبی مثل مثلث ، یک و دو و... داره بازی های ما رو با دقت ببینید فقط فقط سردار وطارمی پاس گل می دهند که یعنی هنر فردی نه تیمی اگر این دو نفر در تیم نباشند صد در صد با مشکل گلزنی روبرو هستیم اسکوچیچ خوش شانسه که لژیونرهای آماده ای داریم
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      موضوع اصلاً نامردی و ناجوانمردی نیست موضوع بازی تیم ملی با کیفیت بالا در سطح جام جهانی است.
    • hackon IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      درود یروز کیروش رو به بهانهطهای مختلف میکوبیم روزی دیگر ویلموس رو تو پاچه ملت میکنید حالا هم که یه مربی اومده و با بهترین امتیاز 100٪ تونسته تا به اینجا تیم رو بیاره بهش گیر میدید ما با کیروش و .... هیچ کس تا حالا از مرحله اول جام جهانی صعود نکردیم بزارید یبار هم شاید با یه مربی بدون نام و معروفیت این شانس رو امتحان کنیم
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      با این به اصطلاح تحلیلش به گل محمدی هم توهین کرد!
    • مهدی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      به این آقای مثلا کارشناس باید گفت ، بهترین فرد الان برای تیم ایران فقط خود همین اسکوچیچ خواهد بود ، آقا یحیی تیم داره ، تیمش هم برنامه داره ، لطفا الکی جو نده . ان شالله با همین تیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد و در آن مرحله یعنی جام جهانی ، یک قرارداد حسابی با یک مربی کار آزموده و رده بالا برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی اقدام میشه .
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مربی ایران و امارات و کره و عراق و....همه بدند تو خوبی
  • كاپلو IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    از پيشنهادي كه دادي معلوم شد چقدر كارشناس!!! هستي! قبل از پيشنهاد دادن، توصيه ميشود كه يك تبادل نظري با آقاي رسول پناه داشته باشيد!
    • من من IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      مهمتر اینکه اصلا این نویسنده نمی دونه پیشنها د سرمربی گری تیم ملی اول به یحی گل محمدی شد ولی قبول نکرد! بعد به قلعه نوعی شد ک اونهم سپاهان اجازه نداد.. در نهایت روی هوا با قبول اینکه دیگه امکان صعود وجود نداره این چیشنهاد به اسکوچیچ داده شد.. حالا ک تیم در صدره مرحله نهایی صعود هست داره میگه ما بهترین بازیکنا رو داریم و این مربی بی تاثیره! موقع باختها این بازیکنا رو نداشتیم؟ بعد اگه ما بازیکن خوب تو چورتو و زنیت داریم.. کره بهترین بازکنای قاره رو نداره؟ طرف جزو بهترین بازیکنانی جزیره هست.. بعد میگه ضعیفترین کره!
    • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      به خودش امر مشتبه شده کارشناس شده ،ایشون پزشک تیم ملی بودن خیلی سال پیش،هیچ کجای دنیا پزشک تیم ملی کارشناس نمیشه.
    • برزگر .اهواز IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      ایول دادش دمت گرم الحق گل گرفتی
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    واقعا متاسفم برای اينگونه افراد که هميشه سعی در وارونه جلوه دادن واقعيات هستند .همين تيم در اختيار ويلموتس بود چگونه تيم بازنده ويلموتس دوباره به بهترين تيم آسيا تبديل شد؟کمی انصاف داشته باشيد.
  • پویا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    نقد می کند می برد و می دوزد و جانشین هم تعیین می کند... بوسه ای بر عکس کیروش می زند و سیگارش را روشن می کند...
  • افشین گشمردی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    تحلیلی سطحی و غیر کارشناسانه
  • بوئین زهرا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    چشم ، ارجاع شد به قسمت لجستیک اطاق var و بخش معاونت حضور تماشاگران و بانوان در بازی ملی
  • محسن IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    درست رو بخون
  • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    دنبال درست کردن حاشیه هستید !!!! داره کار خودش رو درست انجام میده.
    • Hossein Khodaverdi IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      سلام بر همه دوستان، به نظر من کمی بی انصافی و یکطرفه صحبت شده، خدارو شکر تیم داره نتیجه می‌گیره و بدون حاشیه، لطفاً مانع تیم با همین تیم خوب و یک دل نشیم
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    دنبال درست کردن حاشیه هستید !!!! داره کار خودش رو درست انجام میده.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    به شدت مخالفم
  • مهدی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یعنی الان این ده مورد که فرمودید در آقا یحیی متفاوت هست...یا دوره های قبلی را که یا صعود نمی کردیم یا تا هفته آخر چشممان به تایج بقیه تیم ها بود ما با فرانسه و ایتالیا و آلمان هم گروه می شدیم .شاید فراموش کردید مربی بلژیکی رزومه دار و ....اول غارتمان کرد و بعد هم داشتیم خداحافظی می کردیم.این سرمربی ممکن است بهترین نباشد اما اگر شما اجازه بدهید و فعلا دغدغه خداحافظی در اوج ایشان را حداقل این یکی دو ماه که بازیها تمام شود و بسلامتی صعود کنیم را نزد خودتان محفوظ بدارید زمان برای متفاوت بودن به اندازه کافی خواهد بود...
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سلام. اگه اسکوچیچ نبود،به مرحله دوم مقدمات جام جهانی هم نمیرسیدیم.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی توان این کار را ندارد
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    الان گل محمدی رزومه و اتوریته داره؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    ما ایرانیا باید یکی مثل همون ویلموتس باشه بیاد جیبمونو خالی کنه و هیچ کاری نکنه و به ریشمون بخنده تا حساب کار دستمون بیاد. این بی نوا داره کارشو میکنه، بدم کار نمیکنه خدایی، بس کنید دیگه. آخرش میشیم مثل عراق که اون مربی قبلیشون کاتانچ رو انداختن بیرون یه اسم بزرگ آوردن و تیمشون کامل پاشیده از هم
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بی منطقی تا کجا آخه؟ مگه دل بوسکه اون اوایل که مربی رئال شد، رزومه داشت؟ مگه فلیکس قبل اینکه سرمربی بایرن بشه، جای دیگه سرمربی شده بود؟ مگه برانکو قبل اینکه سرمربی ایران بشه، سرمربی جای دیگه ای بود؟ چرا ما ایرانیا فکر می کنیم از دماغ فیل افتادیم؟ تیم ملی با همین مربی داره خوب نتیجه می گیره. حالا هر کی می خواد باشه. مهم اینه که داره کارشو درست انجام میده. چه اشکالی داره در کنارش برای خودشم رزومه درست کنه. دنیای الان دنیای رقابته. عرضه شو داره رزومه درست می کنه ما هم نفع می بریم. یه رابطه برد-برد
    • محمد رضا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      بله فلیک دستیار لوو بود برانکو دستیار بلاژویچ بود و سوم جهان شد
    • نوید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      داداش اونا تیم بودند تیم نه تیم ملی میشه بازیکنای که بخوای را بخری اسکوچیچ خوبه ها خوب ولی نمیتونه ایرانا تا جایی ببره بهتون قول میدم ببین تا الان ما مقابل تیم ضعیف بودیم کره که یکم سطحا اورد بالا دیدی چی شد یک یک شدیم اخه خدایی ببین کسی که یه وینگر راست را میزاره دفاع و یه دفاع چپ را که چپ پا هست را در دفاع راست میزااره مربی خوبه مثلا وحید امیری را دفاع گزاشت تو پرسپولیسم دفاعه ولی اونجا فرق داره
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    عاشقان کیروش از این که می بینند یک مربی بدون ادعا بهتر نتیجه گرفته ناراحتند
    • حسین IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      اسکوچیچ لال هاراشفادادهمانکورکه رییسی هم این کاررارکرده بود!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یعنی خداروشکر که تو ایران انقدر ادم الاف و بیکار هست که هرروز به اسکوچیچ گیر بدن. هرچی فکر کردم تاحالا تو فوتبال اسمتم نشنیدم پس چرا هر نظری میدی؟
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    با سلام خدمت مردم عزیز ایران.آقای کارشناس فوتبال چرا باید حتما افرادی مثل کیروش بر سرشما حکومت کنند.چرا فقط دست زور و اهانت باید باشد که کسی را محترم بدانید.همین کیروش چه گلی به سر فوتبال زد.قبل و بعد از ایران در هر تیمی بوده اخراجش کردن.مگر کیروش هم همین بازیکنان و حتی بهترشان را هم در اختیار نداشت چرا نتوانست از گروهش در دو جام جهانی صعود کنه چرا جامی برای ما نیاورد؟با یک گل به خودی مراکش را شکست داد و با پرتقال مساوی کرد و به اسپانیا باخت.تاریخ نشان داده هرگاه کسی به ما بی حرمتی بکنه مورد احترام ماست 5
    • US ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      کیروش حکومت کرد ؟ چرند تا کجا ؟؟؟ چه بی احترامی به ایرانی ها کرد ؟ جالبه برانکو تو بازی با ذوب آهن کنفرانس خبری و به سیرک تشبیه کرد و خبرنگارها رو دلقک همه دست و جیغ و هورا ولی دستیار کیروش به استیلی گفت اینجا سیرک نیست شد توهین به ایرانی ها ! نسل فوتبال الان هم دست پرورده خود کیروش بوده ، موقعی که اومد ایران چه نسلی دادن دستش ؟ موقعی که اومد چند تا لژیونر داشتیم ، الان چند تا داریم ؟ گفتید کیروش ترسو هست با تیم های بزرگ بازی دوستانه نمیذاره ولی جیکتون در نمیاد که اسکوچیچ کلا بازی دوستانه نمیذاره ( بجز بازی با سوریه و تیم جوانان بوسنی ) ! کیروش از همه جا اخراج‌ شده ؟ پس با کی بوده که ۴ بار جام جهانی رفته با تیم های مختلف ؟ حداقل تحریف نکنید ! من مشکلی با اسکوچیچ ندارم ولی با این دروغگویی امثال تو چرا مشکل دارم ! اتفاقا باید اسکوچیچ بمونه و نا مرد روزگاره نریم مرحله بعد ! حتی با گل به خودی حریف !
    • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      2 0
      کیروش یک کار بزرگ کرد که شمه نمیبینید ،ارزش پیراهن تیم ملی برگردونود.
    • US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      شما هم مثل برخی بعضی چیزها رو دوست داری در نظر بگیری و بعضیا رو نه! کیروش مربی بزرگی بود و تا قبل از اومدنش ایران تیم قوی در حد جام جهانی نداشت و دوبار ایران رو برد جام جهانی بار سوم مشکلاتی با مسئولان پیدا کرد که باعث افت انگیزه اش شد و کمی تیم ضعیف شد و در آخر هم به ژاپن باخت! کیروش حداقل کاری که کرد این بود که خیلی با تیم کار می کرد و نقطه ضعفش بیشتر دفاعی بازی کردن بود.
    • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      علی آقا اولا ایشان کارشناس نیستند دوما مگر اسمی از کی‌روش بردند که شما جوش آوردید فقط اسم مربی پول دوست شمارا آورده که پول دوستیشو با جمله خدایا شکرت بعد از عقد قراردادتازه امضا کرده ثابت کرد دست از سر آن بنده خدا بردارید فکر زندگی خودتان باشید هیچ کاری با تعصب جلو نمی ره موفق باشید
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    عيار جناب گل محمدي جلوي الهلال معلوم مي شود.
  • رضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    قدر نشانسی واقعا از صفات ایرانی ها نیست. مادر بزرگم بهتر از شما تحلیل میکنه
    • علی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      تیم ملی محل تعارف نیست. کی گفته قدر شناس نیستیم؟ خیلی هم از ایشون ممنونیم. فقط میگیم که ایشون برای جام جهانی در حد بازیکن ها نیست. در جام جهانی شما باید برای هر لحظه برنامه داشته باشید. نه این که یک نیمه رو سردرگم کار کنی و بعد تازه اوضاع دستت بیاد.
  • امير IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    همهي اين ها را گفتي كه برسي به يحيي... ياد غضنفر چمچاره افتادم كه مي خواست اسم كوچه اش را از شرافت بكند مهرافزون...
  • DE ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    ایشان یک مربی متوسط هستند برای یک تیم عالی. بخاطر مسایل مالی فدراسیون توانایی استخدام مربی بهتر هم نداشت و بالاجبار ایشان آمد. در سطح آسیا اوضاعمان خوب است ولی بالاتر از آن خیر.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      کدوم تیم عالی، طارمی و آزمون را از این تیم بگیرند هیچی نداره،
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      ایشان یک مربی متوسط برای اروپا هستند نه برای ایران!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظر میاد ایشون از کاسبان حاشیه ساز هستند
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفم برای این کارشناسان رنگی که قصدشون تخریب سرمربی تیم ملی و تضعیف تیم ملی هستش ،مگه ویلموتس چه گلی به سرتیم ملی زد که الان دارد اسکوچیچ رو مدام می کوبید ؟از تیم ملی حمایت کنید تا موفق بشه به جام جهانی بره بعدا میتونید سرمربی رو تغییر بدید و مثلا در جام جهانی بدرخشید.
  • فوتبالی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظرم حسادت توی گفته های این اقا موج میزنه .خصلت یه تعدادی از ادم هاست که پیشرفت رو نمی تونن ببینن .طرف داره خوب نتیجه میگیره مردم هم راضی ان . تو چی میگی .برو ک ش ک ت رو بساب . فک کنم طرف تو فوتبال هند بوده /از خبر انلاین بعیده اینجور چیزا رو خبر کنن.
  • ایلیا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چند دلیل برای خوب بودن اسکوچیچ: دو بار بردن تیمی که آرزومون بردش بود(عراق) بردن اماراتی که نایب قهرمان آسیا شده گرفتن تیمی که تا آستانه حذف از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی بود و رسوندنش تا آستانه جام جهانی مساوی کردن جلوی کره جنوبی که بهترین گلزن تاریخش رو داشت باز هم بگم جناب نویسنده؟
  • حسین IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بسیاربی منطق ویکجانبه...طرف همه روبرده جزیکی اونم خوب بازی کرده ومساوی کرده...این قدرتوکارسرمربی دخالت نکنید...رزومه سازی که افتخارنداره...سرمربی کرواسی تیمش رونایب قهرمان جام جهانی کرد...نه رزومه کی روش ونه ویلموتس روداشت...شماچقدرپررویید...انتظارنداشتیدازقبلی بیایدبالا...حالا هم صدرنشین...کم تروراجی کن آقای کارشناس....حالا بزارین بریم جام جهانی بعدش سنگ اندازی کن...شناخت اون ازآمادگی بدنی وذهنی بازیکناومصدومیت و...ازشماهای بیرون گودبیشتره...بازی خوبی هم کردیم...یه پنالتی هم برامون نگرفتن چندصحنه هم بدشانس بودیم....بایستی به اینهاگفت شبه کارشناس که متاسفانه تواین سایت هم توسیاست خارجی وورزش واقتصادفعالیت دارن ...وتحلیل های آبکی وسطحی وصدالبته سخیف دارند...بارهرکسی مصاحبه نکنید
  • حامد NL ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    مشکل هیچ کدوم از این ده مورد نیست. اسکوچیچ دست دلال ها رو کوتاه کرده. دنبال ترانسفر بازیکن به پرتغال و روسیه نیست. پس باید در «اوج» کنار برود! به خاطر یک مساوی با کره جنوبی که به خاطر دو تیر دروازه و بدشانسی اتفاق افتاد :)))
  • US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینجا یک عده باید جواب بدن که مگه نمیگفتید تیم کیروش تیکی تاکا بازی نمیکنه و مالکیت و تعداد پاس های ما کمتره ؟ آمار بازی های تیم ملی تا الان هست که تیم با اسکوچیچ هم تیکی تاکا بازی نمیکنه و مالکیت و تعداد پاس ها کمتره ! مگه نمیگفتید کیروش ترسو هست و با تیم های کلی قدرتمند بازی نمیکنه ؟ خوب الان اسکوچیچ چند بازی تدارکاتی داشته ؟ با چند ابر قدرت فوتبال بازی تدارکاتی گذاشته ؟ اتفاقا اسکوچیچ باید سرمربی تیم ملی بمونه ! باید تیم ملی بره مرحله دوم جام جهانی و باید بمونه تا جام ملتهای آسیا بعدی و جام بگیره ! حتی با کل به خودی حریفان باشه ! نامرده اگر ما نریم مرحله بعد جام جهانی !
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا انصاف خوب چیزی است.
  • محسن IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    نظر درستی هستش چون ما فقط نباید به این مرحله فکر کنیم و باید به جام جهانی هم فکر کرد به تیم های بزرگ و بامربیان بزرگ و ضمن اینکه بازیکنان خودشون رو بزرگتر از سرمربی میدونن الان که همه چیز گل و بلبل هستش معلوم نمیشه ولی خدا نکنه کوچکترین مشکلی پیش بیاد. ولی آخرین خط و پیشنهاد دم دستیش شوکه ام کرد! با اومدن گل محمدی کدوم یک از موارد حل میشه؟ بدتر خواهد شد بهتر مسلما نمیشه!
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    شاید اسکوچیچ رزومه قوی نداشته باشه ،اما هیچ جای دنیا پزشک سابق تیم ملیش نظر کارشناسی در مورد استعفا سرمربی نمیده!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    این اقا اسم اقای گل محمدی را اورده که فحشش را اقای گل محمدی بخوره،من خودم پرسپولیسی هستم ولی مخالف مربی شدن اقا یحیی برای تیم ملی هستم یک این که بهش احتیاج داریم وم این که باید هنوز تجربه کسب کنه که مربی تیم ملی بشه حیفه که زود بسوزه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    خوبی ویلمتوس در این است که حاشیه ندارد. البته اگر حاشیه سازان بگذارند
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    خبر آنلاین عزیز! ببخشید اشتباه شد: خوبی اسکوچیچ در این است که حاشیه ندارد. البته اگر حاشیه سازان بگذارند
  • ناظر US ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    جوری صحبت فرمودند که انگار بازیکنای برزیل در اختیار اسکوچیچه‌. به جز خط حمله که همه‌شون بازیکن‌های مطرح بین‌المللی هستند باقی بازیکنها به خصوص هافبک‌های دفاعی و مدافعها با اینکه خیلی خوبند هیچکدام بازیکن‌های شاخص و استثنایی نیستند.
  • DE ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تحلیل دم دستی و آبگوشتی خوبی بود به شرطی که تکرار نشه
  • مهران IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    نصف این دلایل مانند سابقه و رزومه، کاریزما، اتوریته، عدم شناخت بازیکن و... در زمان استخدام ایشون هم وجود داشت، و حتی بیشتر از امروز، و حالا به نتیجه گرفتن در 11 بازی ثابت کرده که اشتباه بودن. تیمی که با همین بازیکن ها و با مربی گران قیمت و رزومه دار نتیجه نگرفته بود و در آستانه حذف بود (با رقبایی بسیار ساده تر) رو تحویل گرفت و حالا که همه چی امن و امان شده و خیال ها راحت شده، ترسو ها از پستو خارج شدن و زبان به انتقال باز میکنن.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تحلیل خیلی آبکی و در مواردی برخلاف گفته اش، احساسی و حتی غرضمندانه است. نویسنده تنها یک پرسش را پاسخ دهد: اگر این همه ضعف و اشکال که برشمردید را همه یکجا دارد، پس چرا این نتایج شگفت انگیز و تاریخی را گرفته است؟! لطفا منصف باشید.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    آقا این دلایل همه حرف های بی پایه و اساس و بی منطق هستن، همین دلایل رو میشد در زمان جایگزین شدن با ویلموتس هم گفت، تازه اون زمان اینها باورپذیر تر بودن، یعنی چی که باید خودشو ثابت کنه؟؟ چون رزومه نداره ناچاره همه بازی ها رو ببره تا خودشو ثابت کنه؟ این بده؟؟؟ یکی بیاد 400 میلیارد بگیره و 4 تا بازی ببازه ولی رزومه داشته باشه خوبه؟ یکم انصاف داشته باش "مرد!!!"
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اقای کارشناس ما جلوی کره با شانس و اقبال میبردیم.این دفعه با بدشانسی محض مساوی کردیم.البته به اسکوچیج انتقاداتی هم وارد هست مثل عدم تعویض به موقع.ولی وجدانا فارغ از تعصبات تو سالهای اخیر کدوم مربی به این خوبی عمل کرده؟همین تیم جلوی عراق و بحرین با ویلموتس شیاد باخت.یادتون رفته؟کدوم مربی رزومه دار با این مبلغ تیمرو تحویل میگیره؟انصافا ما ایرانیها قدرنشناسیم
  • علی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    این اقا از همونایی که ح میگه دایی گلاش ارزش نداره!
  • یه بنده خدا IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    نه لابد کیروش خوبه که مقابل تیم های بزرگ ترکیب اتوبوسی میچید با استراتژی بکش زیر توپ!!
  • سیامک IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    هر چی گشتم در مورد نگارنده و رزومه چیز زیادی پیدا نکردم.جز این: "متولد 12/6/1341 پزشکی عمومی را در زاگرب (مرکز کرواسی) و دوره های تخصصی طب ورزش را در کشور اسلونی گذرانده است" یعنی هر کی از راه رسید تو رسانه می تونه مطلب بنویسه، خبر آنلاین لطفا حداقل ها رو رعایت کن.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بودن بازیکنان حرفه ای منجر به موفقیت تیم هست والا این مربی چیزی نداره یک مربی ایرانی صدها برابر از این مربی بهتره
  • ارش IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    این همه اسمون ریسمون کردی که برسی به یحیی
  • علیرضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    وقتی کسی در اوج هست باید او را حمایت نمود .نه تخریب کجای تاریخ تیم ملی ایران 11 بازی بدون باخت داشتیم وتیم به این خوبی نتیجه گرفته .لطفا فاجعه حذف ویرا را که به اون خوبی استرالیا رو شکست دادرو کلید نزنید.
  • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    ای شیطون از پیشنهادت معلومه !!!!!!
  • محمدرضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    حرفات منطقی بود تا اینکه خط آخرو خوندم. یه مشاوره ای چیزی برو.
  • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام هدف این شخص ضربه زدن به تیم ملی و تلاش برای متوقف کردن روند خوب و رو به رشد ان دارد و ممکن است درحال انجام ماموریتی است که از انطرف ابها به او محمول شده است . سربازان خوشنام امام زمان !!!!
  • محمدرضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    دوستان از اطاق فرمان اطلاع دادن مربی تیم فرانسه در دوره قبلی جام جهانی که قهرمان جهان شد جناب مستطاب آقای یحیی گل محمدی بودن.
  • گرفتار IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    فقط بگو گل محمدی چی بود که پیشنهاد دادی ، حداقل تا بعد بازی با الهلال صبر میکردی
  • DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    "من بدلیل تحصیل در کرواسی باید قاعدتا موافق بودنِ او در تیم ملی باشم". خیلی دوست دارم بدونم چطوری این جمله به ذهن نویسنده رسیده و ارتباط تحصیل در کرواسی با موافقتش با سرمربی بودن اسکوچیچ چی بوده؟؟؟؟ یا خواسته به نوعی با تیزهوشی مثال نازدنی!!! به مخاطب گوشزد کنه که من کرواسی درس خوندما!
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تیر و تخته باید با هم جور باشن که فعلا هستن. کاپلو و اریکسون با بازیکنانی بهتر از بازیکنان ما هم به جایی نرسیدن اما کرواسی با دالیچ شد نایب قهرمان جهان.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    دوستان تا زمانی ک امثال این جناب خرم کارشناس باشن تکلیف روشنه ب وقت شکار کردن و نتیجه گرفتن اینها دویدنشون میگیره و جز خراب کردن کاری از دسشون برنمیاد درکل
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    زحمت کشیده تا اینجا نتیجه گرفته بعد از این هم با تجربه ای که بدست آورده می تونه بهتر عمل کنه. انگیزه هم داره. همه استدلال هایی که برای تغییر ایشون میارن ضعیفه. خواهش می کنم بذارید کارشو بکنه. ما تا الان حتی پای ثابت جام جهانی هم نبودیم چرا اینقدر ادعا داریم
  • ایرانی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    در کل با نظرات ایشان موافقم. اما پیشنهاد دم دستی یحیی گل محمدی؟!!! یعنی رزومه، دانش و تجربه مربی موفق پرسپولیس بهتر از اسکوچیچ است؟ و اگر بهتر باشد، اینقدر فاصله دارند که یحیی بعنوان مربی تیم ملی در جام جهانی فعالیت کند؟ باز هم بوی توطئه علیه مربی خارجی می آید. آقایان، مربیان ما در مقابل مربیان خارجی، چیزی برای عرضه ندارند. اگر داشتند مطمئئن باشید تیم های خارجی بدنبالشان می آمدند. کمی انصاف هم خوب است.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بنظرم ایشان قدرت تصمیم گیری و ریسک خیلی پائینی دارند و نمی توانند به موقع و به تناسب بازی تعویض انجام دهند واین در آینده به تیم ضربه میزند از این بازیکنان خوب میشود استفاده بهتری برد
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه اینطور است پس چرا کی‌روش و برانکو به اندازه آقای اسکوچیچ این همه پیاپی نداشتند میخواد مردم رو خراب کنه
  • علیرضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    از خبرآنلاین بعید بود در حال حاضر که شرایط تیم ملی ایده آل هست به چنین به اصطلاح کارشناس که تابه حال اسمش رو نشنیدم اجازه انتشار دیدگاههای شخصی ش رو بده!
  • محسن IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    نظر شما به درد پرسپولیس می خوره آدم سطحی هستی
  • جهان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    شما دلال ها همون مارک ویلموتس و بکنین تو پاچه فدارسیون طرف۷میلیون دلار پول برده ۱۰ درصد موفقیت این مربی رو ن اشته اسگول با این کارشناسیت
  • جواد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اقا ختم کلام ساختار فوتبال ایران به فوتبال یوگوسلاوی سابق نزدیکه . مربیان کروات بهترین گزیته برای فوتبال ایران هستن
  • آرام IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    این نوع اظهار نظر ها فقط پارازیت هست.تحلیل ها ی شما درست نیست و هرکدام از ده مورد ٫ نقیضش هم قابل اثبات هست.اگر واقعا فکر میکنی درست میگی ! ثابت کن که بدون اسکوچیچ هم ما الان از گروه مقدماتی تا اینجا رسیده بودیم.آنوقت عیار تحلیل های دلیل مند جنابعالی بهتر معلوم میشود.
  • NL ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشون در دلایل خود، عواملی مانند انگیزه، پشتکار، قدرت رهبری و . . . . را فراموش کردند. فراموش نکنیم که اسکوچیچ در هر تیم ایرانی که فعالیت داشت، مانند ملوان، خونه به خونه یا نفت آبادان منشا تحولات بزرگی بود. ایجاد فضای همدلی در تیم چه در کادر فنی و چه در سطح بازیکنان نشان از قدرت رهبری برای ایجاد همدلی دارد. فقط جایی نقد ایشون جای تامل دارد که اگر به جام جهانی صعود کردیم، دوباره بخواهیم خاطر ایویچ را زنده کنیم که این واقعا بی انصافی است.
  • محمدرضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    نظر آقای خرم محترم است. ببینید اینجا آسیاست و قطعا فوتبال آسیا در سطح اروپا نیست. اما ما هم تیم ایران هستیم. تیم ملی بازیکنای توانمندی رو داره که الان در اروپا شاغل هستند پس ما بازیکن های باکیفیتی داریم. حالا میرسیم به بحث سرمربی. به نظرم کیروش بهترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران بود چون به تیم ملی عذت داد. تاکتیکی که اون زمان کیروش به تیم داد مناسب بود چون اون موقع خیلی از لحاظ هجومی به این خوبی نبودیم. بهران از بعد از زمان کیروش شروع شد. بدترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران هم ویلموتس بود. اسکوچیچ تیم را پایدار کرد و التهابی که در تیم ایجاد شد رو آرام بخشید. اسکوچیچ روی کاغذ کارش رو خوب انجام داده اما از یه منظر دیگه به این موضوع نگاه کنید. تیم تاکتیک درست،ثابت و پایداری رو نداره و در بازی هایی که قبلا انجام دادیم بیشترین تاثیر رو بازیکن های باکیفیتمون گذاشتن تا به پیروزی رسیدم. مثلا در بازی عراق فقط از روی ضد حمله ها به پیروزی رسیدیم و تیم هایی که باهاشون رو به روشدیم ضعف های بسیاری رو داشتن. هنوز خیلی از تاکتیک هایی که باید در تیم اجرا بشه اجرا نمیشه!
  • . IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کاملا موافقم
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    لنگی
  • Darush IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی مربی خوبیست تو اصلا به توپ فوتبال یه شوت هم زدی که حرف مفت هم میزنی
  • علی بهجتی DE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    باسلام عزیز دل درست فرمودی ولی بنظر بنده باید یک مربی با کلاس بال را آورد اگر ایرانی میخواهد باشد علی دایی و اگر خارجی بنده مربی ایتالیایی را بهتر میدانم.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینکه میفرمایید ضعیف ترین کره جنوبی 30سال اخیر!!!!!!!معلومه چقدر کارشناسی......!!
  • محمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    این آقا می خوادبرای تیم ملی حاشیه درست کند.
  • کریم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا برات متاسفم حسود
  • یاس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    عزیزانی که الان با نظر این کارشناس مخالفند با احترام همشون احساسی و لحظه بین هستند جام جهانی دیگر امارات ولا غیر حضور ندارن که با بازی با اونها نجات یافته باشیم کاملا نظر این کارشناس صحیح و متین میباشد آقای اسکوچیچ مربی در حد جام جهانی نیست
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کارشناس درست میگن! تیم ما دیروز خوب بازی نکرد مخصوصاً نیمه اول و نیمه دوم هم با زدن گل افت پیدا کرد و تعویض ها بموقع صورت نگرفت. قبلاً هم گفتم. اگه با همین روش بازی کنیم در مقابل تیمهای قدر حرفی برای گفتن نداریم. تیم ایران هدفش این نیست که فقط در آسیا پیروز بشه. باید بالاخره رشد کنه و در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشه مخصوصاً اینکه بازیکنان خوب الان زیاد داریم که نیاز به رهبری خوب دارن تا در بازیها قوی ظاهر بشیم و قاطع عمل کنیم.
  • مجید IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای نابغه که تا حالا هیچ وقت اسمت رو کسی نشنیده یا خودت دلالی یا از یکسری دلالها خط میگیری البته من یک ایران به خبر آنلاین دارم که به نظرم یکعده اونجا مخالف رئیس وقت فدراسیون فوتبال هستند و هر چند وقت یکبار یک گیر الکی به فدراسیون میدن اینهم در همین راستا است
  • رضا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تحلیل از این آب دوغ خیاری تر ندیده بود به خدا !!
  • US ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    جام جهانی که تقریبا مسجل شده. تو خود جام جهانی هم که با هیچ مربی تا حالا حتی از گروه هم صعود نکردیم. این بابا داره در حد فوتبالمان خوب نتیجه میگیره.
  • یک محقق دان IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینهمه بند و ماده آوردی که بگی یحیی بهتر. . خو از همون اول میگفتی . ما هم می‌گفتیم که یحیی هم بدرد تیم ملی نمی خوره.یزره برای یحیی تیم ملی. سنگینه برای مربیگری.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کاملا تحلیل درستی است خواهیم دید که این تیم جلو لبنان هم برنده نخواهد شد.این تیم فاقد برنامه و نظم تیمی است
  • رضا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    ادوکات هم رزومه داره تیمش ته جدوله .پس با غرض حرف نزنید
  • برزگر .اهواز IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    قیافت داد میزنه یک دلال فوتبالی بابا بس یکی اومده گند همشون دراورده دور وریای اسکوچیج همه بچه های تیم ملی اند چون بوی پول و دزدی نی همه ای بنده خدا رو خراب کنن اقا جان اصلا بریم جام جهانی اقای خاص هم بیارم باز از گروه خود تو جام جهانی محال صعود کنیم تا اینجاش الحق شاهکار یکم واقع بین باش مردم همه چیز میدونن خدا پدر و مادرش بیامرز کسی که پیشنهاد داد ای کرواتیه بیاید وبا تبم اکثر مربی ایرانی اسم رسم دراره برامون انشالله موفق
  • مجتبی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    ده دلیل قانع کننده داشتی ! ولی اسکوچیچ فقط یک دلیل داره اونم اینه که بهترین رکوردهای تاریخ تیم ملی رو داره . می گی بهترین بازیکنا رو داره ، بعد می گید فلانی و فلانی و فلانی خیلی ضعیف بودن چرا تعویض نشدن . می گید بردها نتیجه استعداد بازیکناست ولی زمان کیروش با همین بازیکنا و تاکتیک دفاعی نبوغ کیروش باعث برد می شد . دو بار جام جهانی رفتیم . دو بارم تو نیمه نهایی به عراق و ژاپن باختیم . چرا حافظه مون اینقدر ضعیفه .
  • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    نمیخوایم زحماتی که اسکوچیچ کشیده رو نادیده بگیریم ولی معتقدم این تیم با این بازیکنان بهتر از اینها می تونه نتیجه بگیره شما بازی با کره جنوبی رو ببینید واقعا هیچ برنامه ای برای تیم خصوصا نیمه اول وجود نداشت.بیشتر بازی ها رو روی توانمندی وخلاقیت بازیکنان نتیجه گرفتیم . اینم بگم که واقعا جای یه بازی ساز خلاق وسط زمین خالیه .
  • عبدالرحمن IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا حرف کسانی رو مینوبسید که تیم محلی هم نداشتن آخه احمق گواردیولا روز اول بارسلون رو بهش دادن وقتی اون نتایج رو گرفت گفتن مسی و ستاره داره بعد که از بارسلون رفت دیگه بارسلون بارسلون گواردیولا نشد شاید بگه اون بازیکن بارسلون بوده اسکوچیچ چه کاره بود من میگم کریستوف دام مربی بزرگی در آلمان بود اصلا فوتبال بازی نکرده بود در ضمن اسکوچیچ در نفت آبادان و تیم های ایرانی هر کجا بوده تحول ابجاد کرده و اینکه ایشون قرارداد میلیاردی نبسته دوم اینکه نتایجش درخشانه سوم آدمبه که میتونست چهار تا مربی و قوم و خویش خودشو بعنوان دستیار بیاره مثل برانکو برادرش رو آورد و شفر پسرش را پس سواستفاده از نتایجش هم نکرد به نظر من فدراسیون یکی رو میخواد برای جام جهانی بیاره از الان برنامه ریزی میکنه چون میدونه به جام جهانی میره ودر آخر مبخوام بگم لیاقت ما همونه که به بحرین عراق ببازیم یادمه در گذشته ما زیاد از کره میباختیم حتب زمانی که بازیکنان بزرگی داشتیم از زمان کیروش دیگه به کره نباختیم جالبه زمان کیروش گفتن کره خیلی ضعیف شده در صورتی که در جام جهانی آلمان بزرگ رو حذف کرد ما ایرانیها نمک نشناس ترین در دنیاییم
  • سعید IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    نظر ایشون در مورد اقای گل محمدی رو قبول ندارم ولی در مقابل کره معلوم شد تو خط دفاع مشکل داریم و اسکوچیچ نتونسته فکری براش داشته باشه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کارشناسی آبکی بی انصافی در حد اعلا عدم درک واقعیت ها به دلایل نامعلوم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اسکوچیچ از کی‌روش هم بهتره بزارین کارش بکنه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    .....البته در پشت پرده این نظرات معلومه دستهایی هستند که هم تمرکز تیم ملی وهم آرامش پرسپولیس را برهم بزنند,شکست هردوتیم خواسته ابن افراده ودلشون با یحیی. هم نیست وپوست خربره زیرپاش گذاشتند
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    منطقی برخورد کنید. این شخص هر چقدر خوب نتیجه گرفته باشه دقیقاً مواردی که خسرو خرم گفته نقص های ایشون هست و در جام جهانی به مشکل خواهیم خورد. ما قدردان ایشون هستیم که تیم ملی رو داره با موفقیت به جام جهانی میرسونه ولی این تیم ملی ما میتونه خیلی بهتر از این کار کنه. ما نباید در برابر کره با پتانسیل بالای نفراتمون در زمین خودمون حبس بشیم و عقب بیفتیم و بعد تازه در فکر جبران باشیم. خواهشاً عملکرد ویلموتس رو تو سر ما نکوبید. ویلموتس یک استثنای بد بود. میدونم مفی زیاد میگیرم ولی مینویسم چون معتقدم حرفم از روی خیرخواهیه.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    یادتونه با ویرا بیچاره هم همین کار رو کردیم که آقای نویسنده می خواد؟ تیم رو با بدترین شرایط تحویل گرفت و اون پیروزی تاریخی رو مقابل استرالیا رقم زد بعد که رسوندمون به جام جهانی با لگد بیرونش کردیم .
  • کسری عباسی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    این هرچی هست از ویلموتس بهتر بود که اومد ایران رو قارت کرد رفت و هیچ کاری نکرد
  • علیرضا ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    فعلا که خوب نتیجه می گیرد فکر می کنم کاملا مغرضانه قضاوت کرده اید!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    وقتی ویلموتس گذاشت رفت چرا یک ایرانی جرات نکرد سرمربی تیم ملی ایران بشه ؟چون اگر نتییجه نمی گرفتن مورد هجمه رسانه ها قرار می گرفتن ،حالا که اسکوچیچ قبول کرده و داره کارش رو خوب انجام میده همه کارشناسان زبون در آوردن و مدام ازش انتقاد می کنند.
  • ارش IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه اسکوچیچ ترسو بود تیم بحران زده رو که هیچکس جرعتشو نداشت تحویل بگیره رو سرمربیگری نمی کرد
  • دهقان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    درست ولی با کی روش با استرس در مقابل حتی تیمهای عربی بازی میکردیم وبعد با تامل وهمفکری بایه مربی ایرانی یا یه دستیار خوب خارجی در کنار این مربی میتونی بهترین بهروری را داشته باشی درضمن حتما باید هزینه زیاد کنیم بایدبازده را بیشتر کرد .مگر فکر دیگه داشته باشی .
  • مسعود IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    ماکه درجام جهانی سه بازی بیشتر نمی کنیم خواهشا بودجه بیت المال را صرف دلالهای فوتبال نکنید
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    حتما شما دلال هستید وگرنه این تحلیل را نمی کردید
  • شروین IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    آخه کی تورو میشناسه که نظرم میدی ! مربی عراق خوب نیست ؟ دیک ادووکات اندازه کل زندگانی تو سابقه مربیگری داره
  • Amir khatar IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    میخوای پرسپولیس رو ضعیف کنی یحیی رو بگیری تو غلط کردی با نظرت ادرس می‌دم بیا دعوا
  • مسعود IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چیه؟چی شده؟دزدها نتونستن از کنار قرارداد اسکوچیچ چیزی بخورن شروع کردن به زدنش؟اون کی روش تون همه چی داشت بعدشم دوستاتون تو فدراسیون فقط خونواده خودشونو در اختیار کی روش نذاشته بودن که اونم مطمئن نیستم
  • عبداللهی GB ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    همین چیزا رو به ارنستو والورده موقعی که مربی بارسا بود گفتن اون موقع هم اول لالیگا بود وهم در لیگ قهرمانان موقعیت خوبی داشت ولی همین چیزا رو گفتن و اون را از تیم اخراج کردن بعد کیکه ستین رو گذاشتن بعد هی باخت و اون رو هم انداختن بیرون بعد رونالد کومان رو گذاشتن ولی تیم دوباره داره می‌بازه الان هم اینکار و میخوان با تیم ملی و اسکوچیچ کنن وقتی مربی نتیجه خوب میگیره نباید انتقادهای غیر تخصصی از ادم های کار نا بلد را شنید
  • مجید IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    آخه اوشگول،،،اون کی روش و ویلموتس با اون همه رزومه چ گلی ب سرشون زدن،کی روش ده سال مربی بود تنها افتخارش صعود ب جام جهانی بود،،،یا قلعه نوعی و دایی ک با کلی افتخار داخلی سرمربی تیم ملی شدن،امثال تو فقط میخواین ی چی گفته باشین ک دیده بشین.
  • رضا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به شکل خیلی تابلویی سعی کرد هماسکوچیچ رو بزنه هم پرسپولیس و به حاشیه ببره هیچ منطقی تو صحبتاش نبود
  • فلانی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    هی ریسمون واسمون میبافتی که مربیتونو قالب‌ کنی نترس تیم ملی که همش خودتونین یه مربی فقط ازخودتون نیست اسما که اونم زحمتش افتاده گردن آقاکریمتون
  • میلاد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بگو تیم ملی پرسپولیس خلاص مون کن:()
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کارشناس لنگیه.لطفا پای دلال ها رو بیشتر تو تیم ملی باز نکن
  • بهروز IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    حرف دلت را بگو ... آقا خسرو ! پشت پرده را بوگوع ! می خواهی آقا یحیا را از پرسپولیس بگیرند و یک مربی بی ادعا اما موفق و با پشتکار مانند اسکوچیچ را از تیم ملی ؟! ...
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    دوست عزیز! باید از ایشون به خاطر چنین فداکاری ممنون بود. ولی این ضعف فدراسیون بود که ایشون رو با این رزمه آوردن. فقط سوال من اینه که در جام جهانی ایشون چطور قراره تیم ملی رو به زمین بفرسته و زمانی که بازی گره میخوره توانایی گره گشایی داره؟ آیا بهتر نیست بعد از مشخص شدن تکلیف صعود به جام جهانی با ایشون خداحافظی کنیم و یک سرمربی قدرتمند بیاریم؟ موضوع ویلموتس یک افتضاح تاریخی بود که احتمال تکرار شدنش خیلی ضعیفه.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    من رفتم رزومه این نویسنده رو خوندم این اصلا کارشناس نیست پزشک یه تیمیه آقای محترم علم فوتبال نداری نظر الکی نده
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    حداقل یه نگاه کن ببین بازیکنان کره تو چه تیم هایی بازی می کنند و بازیکنان ما تو چه تیم هایی؟
  • سیاوش IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    بانظر دوستمون کاملا موافق هستم که توانای تیم بااین سطح بازیکنان خیلی بد هست و این زحمات بازیکنان هست ن ایده خوب مربی و بسیار ضعیف عمل کرده و دراخر موافق یک مربی خوب موفق وسرشناس ولی اگر نمیشه کمترین کار استفاده از اقا یحیی گل محمدی هست
  • شهرام IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اقای خسرو خرم زیاد کارشناسی نکن همین شغلتم از دست میدی مجبور میشی برگرد کرواسی!!اخه تو چی میفهمی؟سبک بازیمون اتفاقا عالی و تهاجمیه ظاهرا اتوبوس های گذشته رو فراموش کردی اسکوچیچ هر تیمی بوده اونجا رو متحول کرده شما کجا تیمداری کردی که گواردیولا میشی؟
  • وحید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اتفاقاً این کره قویترین کره ست کره ۲۰۰۲ با تبانی و... چهارم جام جهانی شد در مورد روح بازی هم یک طوری گل محمدی رو معرفی میکنی انگار تیم (مورد احترام) پرسپولیس مثل بارسلونای گواردیولا بازی می‌کنه.در ضمن اسکوچیچ یکی از بی حاشیه ترین مربی هایی که تو فوتبال ایران کار کردن برخلاف کی روش که عصبانیتش به تیم سرایت میکرد اگه قبول ندارید برید گل اول ژاپن به ایران در نیمه نهایی جام ملت ها رو نگاه کنید قبول دارم که بازیکنای درجه یکی خصوصاً در خط حمله داریم ولی در پست های دیگه خصوصاً دفاع بهتر از ما هم آسیا داره. اگر هم رزومه ملاک باشه پس چرا با ویلموتسی که یکبار مربی سال جهان به انتخاب فیفا شد به بحرین باختیم؟؟!؟! جدای از همه اینها کنار گذشتن کسی که تیم باهاش تا اینجا خیلی خوب نتیجه گرفته تنها از دست های پشت پرده و مدیرای غیر حرفه ای بر میاد کاری که با قلعه نویی بدون شکست کردن که اگه نمیکردن عملکرد ضعیف تیم ملی با هدایت دایی تو مقدماتی ۲۰۱۰رقم نمی‌خورد. امیدوارم تو این قضیه فدراسیون از گذشته درس گرفته باشه و حرفه ای عمل کنه...
  • بهار IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    من یک زنم!یک طرفدار ساده فوتبال اما دلم از این همه نامردی چنین تحلیل هایی به درد می اید. اسکوچیچ تیم ملی را از ته چاه ذلت بیرون اورد تیمی که به لطف مربی اسم دار شما ویلموتس داشت مرحله قبل اوت میشد.یک اخراجی یک بنالتی یک گل به خودی یک اشتباه داوری این تیم رو مینداخت افرادی چون شما باید مجسمه اسکوچیچ را سردرب خانه هایتان بزنید امیدوارم سردبیر خبرانلاین هرچه سریعتر این تحلیل ضد منافع ملی را حذف نماید در صورت تکرار خودمان به بایگاه خبرانلاین می اییم
  • حمید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای به اصطلاح کارشناس هیچ کدام ازاون ده تا دلیلت منطقی و درست نیست!
  • مجید IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    امر دیگه ای نداشتین جناب کارشناس؟
  • محسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی بی سوادی، اسکوچیچ، بی سواد
  • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    قشنگ بود خندیدیم
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    عمو جون چقدر فوتبال بلدی داری تحلیل میکنی هههه
  • Hosein IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا فکر میکنید ۴تا بازی و برده دیگه عالیه.بابا راست میگه این بنده خدا.به خدا قسم این اینکاره نیست.تیم های روبرویش ضعیفن.بخدا بدجور حذف میشیم بریم جام جهانی.هر مربی ای این بازیکنونارو داشت هرتیمی روبرویش بودو میترکوند.این با این بازیکنان در سطح اروپاهه الان.باور کنید این مربی در حد تیم ملی ما نیست .تمام
  • مهدی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    آقای دلال،از آقای گلمحمدی چقدر پول گرفتی که این مقاله رو برای موتور گازیها نوشتی؟ خیلی روت زیاده،مرد جنتلمن تیم ملی عوض بشه روزگار فدراسیون سیاهه.ما ویلموتس رو یادمون نرفته
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چرندیات خوبی بود ممنون از شما
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    تحلیل سطحی و آبکی بود. اولاً اتفاقا هیچ جای دنیا مربی که در اوج هست را برکنار نمی کنند. بلکه حمایت می کنند تا به نتایج خوبش ادامه دهد. دوماً آلترناتیو معرفی شده ( گل محمدی) فاقد دانش و آتوریته لازم برای مربیگری در سطح تیم ملی است. سوماً وقتی در نیمه دوم بهتر از نیمه اول هستیم اتفاقاً تاثیر مربی است. در کل اسکوچیچ مربی درجه یکی نیست. اما گزینه ای است که تا بحال خوب بوده و تغییر در این شرایط چیزی شبیه به جنون و جهالت است.
  • majid IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفا نظراتتونو برای خودتون نگه دارین به نظر بنده و اکثریت مربی خوب و با دانشی هست مگر آقای ویلموتس با همین بازیکنان گند نزد .
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظر من امثال شما باید خفه بشید و زر زیادی نزنید همه چی درست میشه تمام حرفات چرت وپرتی بیش نبود و به درد لای جرز میخوره همین
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    ۳۰ سال است سالی ۴ تا باشگاه از کشور ما با این مربیان پرادعای داخلی در اسیا شرکت می کنند حتی یکبار هم نتوانسته اند یک تیم کره ای یا ژا‍‍‍‍‍پنی ببرند
  • ایرانی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    در شرایطی که تیم ملی باید باید با آرامش و تمرکز در پی پیروزی بر حریفان باشد تا مانند دوره‌های پیشین کار رفتن به جام جهانی به اما و اگر نرسد، این گونه نظرها بسیار مشکوک است و گویی اتاق فکر برخی برای پریشان کردن تیم ملی دست به کار شده است.
  • حسین IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفا بگو جنابعالی تا به حال کدام گوری بودی و چه رزومه ای داری بعد اظهار فضل کن .ضمنا اینقدر حقیری که اینگونه حقیرانه اسکوچیچ را تحقیر میکنی بعد می‌گویی بحث شخصیت نیست ؟ بهتر است تو هم در اوج دست از زر مفت زدن برداری و با یک خداحافظی خوشحالمون کنی
  • مجید IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چرندنگو باهر مربی ایرانی به فنا میرفتیم
  • آرش IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظرم نقد ایشان کاملا وارد است و اطمینان دارم گذشت زمان حرف های ایشان را تایید خواهد کرد. البته شاید نشود در مورد مربی گری آقا یحیی قیاسی انجام داد چون احتمالش ضعیف است. عدم تعویض و تغییر ترکیب برنده کاملا مشخص کننده ضعف و ترس ایشان از نتیجه آن است و این در جام جهانی یعنی مرگ
  • محمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اینا همش از حسادته ویلموتس پول ملت رو برد چه نتیجه ای گرفت از فدراسیون خواهش میکنیم به این آقایان به مثلاکارشناس اصلا گوش نده اینا
  • کیخسرو IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    گل محمدی در اندازه ی جام جهانی نیست
  • کیروش جنتلمن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    درود بر شما کارشناس فهیم فوتبال. اونایی که مخالف کیروش هستن و اسکوچیچ رو مربی خوبی میدونن فهم و شعور فوتبالیشون از فوتبال و تاکتیک در همین حد و سطح کاریش نمیشه کرد، ( مثل نظر عربا را جع به برانکو ) قبل از گل کره به ما تو زمین خودمون نمی تو نستیم دو تا پاس به هم بدیم!!! آفرین به این فوتبال!!!؟ آفرین به این تاکتیک آفرین !!؟به این شعور فوتبالی!!!؟؟
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    رزومه رو خوب اومدی میشه یه رزومه یه خطی از خودت بهمون بگی کارشناس؟؟!!!
  • مجید IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    رزومه دار اومد نزدیک بود حذف بشیم مث زمان ویرا لطفا کترشناسی نکنید اگر موفعیتهامون گل میشد حرف نمیزدین
  • مسعود دانشور IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفم برات آقای کارشناس همین بازیکنان با یک مربی دیگر نزدیک بود حذف شود چرا فکر میکنی اگر نظر مخالف بدهی میگن طرف خیلی کارشناسه با کیروش هم همین کار رو کردید خوشی زد زیر دلتون و بیرونش کردید حالا هم نوبته اسکوچیچه واقعا مردمان عجیبی هستیم
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا واقعیت را کسی نمیخاد بپذیره دلیل اینکه ایشون در دقیقه نود اون هم تو خانه خودی تعویض میکنه چیه چرا وقتی مربی میبینه دیگه بازیکن توان راه رفتن نداره با این همه بازیکن تراز اول روی نیمکت تعویضی نمیکنه پس این مربی اعتماد به نفس نداره این نتایج را هم تیم میگیره نه مربی اگه یه مربی خوب بود قطعا ایران برنده بازی بود
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که از یازده تا بازی ۱۰ تا رو برده و یکی رو مساوی کرده کیفیت فوتبال بالاتر میخواهید؟
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    مهمترين ايراد وي عدم ارتباط با مافياي دلالي و رسانه هاي مرتبط با آنها است.
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    بسیار عالی ...ولی کوگوش شنوا...از یحیی بهتر هیچ جا سراغ نداریم...سلطان اسیا
  • AA IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    بحث اسکوچیچ نیست ضربات آزاد، کرنر زدن، شوت زدن، پاس کاری در نزدیکی دروازه حریف، عدم دریبل در نزدیکی دروازه حریف عمده ضعف های تیم بوده وهست
  • متخصص IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    واقعا نویسنده بسیار مطلب سطح پایینی نوشته. آقای محترم! ویلتموس اتوریته نداشت!؟ مگر کی روش همین بازیکنان رو نداشت که همیشه مقابل عراق و بحرین مشکل داشت؟! بازیکنان ژاپن سطح بالاترند یا بازیکنان ما که در تیم های درجه چندم بازی می کنند؟ نقش مربی و آرامشی که او ابجاد کرده، بسیار واضح است.