صداوسیما علیه درآمدزایی تیم‌های فوتبال ایران!/عکس

صداوسیما در سال‌های اخیر مواردی مانند حق‌پخش و کپی رایت را رعایت نکرده و مانع درآمدزایی تیم‌های فوتبال شده؛ اجحافی که همچنان هم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سراسر دنیا، تیم های فوتبال بخش عمده ای از درآمد خود را از طریق حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و حق برند تامین می کنند. در ایران اما این موارد عملا محلی از اعراب ندارد. در سال های اخیر صداوسیما عادت داشته پا روی حقوق تیم ها بگذارد و نه تنها حق پخش آن ها را پرداخت نکرده تا تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس در گرداب مشکلات مالی دست و پا بزنند، بلکه حالا با سانسور کردن تبلیغات روی پیراهن تیم ها عملا وارد فاز جدیدی از پایمال کردن حقوق تیم ها شده و با این کار  فرصت درآمدزایی را از آن ها می گیرد.

در برنامه فوتبال برتر که پیش از بازی امشب(شنبه) پرسپولیس و الهلال عربستان روی آنتن رفت، صدا و سیما در اقدامی عجیب، تبلیغ روی پیراهن تیم پرسپولیس که متعلق به اسپانسر این تیم است را از روی پیراهن آنها پاک و به نوعی سانسور کرد!در حالی که تبلیغ روی لباس تیم عربستانی وجود داشت!

اقدام تعجب برانگیر صداوسیما مانع از دیده شدن اسپانسر تیم های فوتبال می شود و عملا اجازه نمی دهد تا آنها فرصت درآمدزایی داشته باشند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =