تعمیرات جهادی روشنایی معابر خرم آباد با ۱۳ اکیپ عملیاتی

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در راستای زیباسازی و تامین امنیت و کاهش جرائم تعمیر جهادی شبکه روشنایی معابر باحضور ۱۳ اکیپ عملیاتی در سطح شهر و روستاهای شهرستان خرم آباد از ۳۰ شهریور شروع و در ۱۶ مهر به پایان رسید .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا در این خصوص گفت : در راستای زیباسازی و تامین امنیت و کاهش جرائم شبانه و افزایش آرامش شهروندان و همچنین بر اساس پیگیری های دادستان محترم شهرستان خرم آباد،  مانور تعمیرات جهادی روشنایی سطح شهر و روستاها با حضور اکیپ های عملیاتی از مدیریت های توزیع برق  شهرستان های خرم آباد ، بروجرد و الشتر و پیمانکاران طرف قرارداد برگزار گردید.مهندس فریدون خودنیا گفت : با توجه به اهمیت موضوع و بازدیدهای میدانی در سطح شهر ، نقاطی که آسیب پذیر و نیاز به تامین روشنایی داشتند شناسایی و تامین روشنایی آنها در دستور کار قرار گرفت و با اجرای این عملیات شاهد ارتقاء امنیت شهری و زیبایی مبلمان شهری در شب و افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

در ادامه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ به تشریح برنامه ریزی نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز مانور اشاره نمودند و اعلام داشتند در فاز اول ۴ اکیپ شناسایی تشکیل واز معابر سطح شهر و روستا ها بازدید بعمل آوردند و نقاط خاموش شناسایی شد.

مهندس حسینی مهر افزود:در فاز دوم ، تجهیزات مورد نیاز مانور شامل لامپ، استارتر ، چک و چراغ  تامین و تحویل مدیریت های توزیع گردید و همزمان ۱۳ اکیپ عملیاتی ساماندهی گردید که شامل پرسنل مدیریت های توزیع برق مناطق ۱و۲ خرم آباد، پیمانکاران نصب چراغ و دو اکیپ کمکی از مدیریتهای توزیع برق بروجرد۲ والشتر بودند.

در ادامه مدیریت توزیع برق یک خرم آباد در این خصوص اظهار داشت در این مانور تعداد ۷ اکیپ و ۲۳ نفر حضور داشتند که با کار جهادی و شبانه روزی بیش از 870 لامپ معابر تعویض یا تعمیر گردید و تعداد ۱۲۷ دستگاه چراغ جدید در مناطق حاشیه شهر و روستاها نصب گردید.

 مهندس حکمت بیرانوند مدیریت توزیع برق دو خرم آباد نیز تعداد اکیپ های این مدیریت را ۶ اکیپ با ۲۰ نفر نیروی انسانی اعلام کرد و اظهار داشت در طول مدت مانور ۷۹۶مورد تعویض لامپ  و ۱۳۸ دستگاه چراغ نصب گردید. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =