متقاضیان خرید تارا، دناپلاس و ٢٠٧ بخوانند/  آغاز نهمین پیش‌فروش ایران‌خودرو

نهمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری از امروز (پنجشنبه،۱۴) برای شش محصول این خودروسازی به مرحله اجرا در آمده است. در این مرحله از فروش نیز همچون طرح قبلی، مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است. متقاضیان اینبار نیز چهار روز مهلت ثبت‌نام خواهند داشت و پس از آن قرعه‌کشی در روز دوشنبه هفته آتی (سوم آبان ماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،هشتمین طرح پیش‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری درحالی نیمه ابتدایی ماه جاری (۱۴مهرماه) و با عرضه پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ در دو مدل دستی و اتوماتیک اجرا شد که قرعه‌کشی آن  دوشنبه ۱۹ مهرماه برگزار شد.

دور زدن مصوبه شورای رقابت توسط ایران‌خودرو از طرح هشتم پیش‌فروش‌ها در سال جاری آغاز شد و در بخشنامه طرح جاری (نهمین مرحله) بدان به آن اشاره شده است. این بدین معناست که شورای رقابت نیز مخالفتی با این اقدام نداشته است. 

یادآوری می‌شود که به سبب مصوبه آخر شورای رقابت مبنی بر " عدم مشمولیت تورم برای پیش‌پرداخت مبلغ خودرو"، از مبلغ پیش پرداخت خودروها کاسته شده تا در موعد تحویل خودرو، مبلغ بیشتر باقی‌مانده از وجه خودرو مطابق تورم محاسبه شود. این در حالیست که گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخشنامه فروش فعلی، خود علنا اذعان کرده است که مبالغ پیش‌پرداخت، کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است.

همچنان طبق همین روال، گروه صنعتی ایران‌خودرو در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و به مناسب هفته وحدت، نهمین مرحله از پیش‌فروش محصولات خود با موعد تحویل حداکثر یکساله شامل شش محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ در دو مدل دستی و اتوماتیک و همچنین تارا دستی را از امروز (پنجشنبه) آغاز کرده و به مدت چهار روز (تا پایان روز یکشنبه، دوم مهرماه) به اجرا می‌گذارد.

متقاضیان می‌توانند در زمان مقرر به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

در نهایت مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی نیز یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام (دوشنبه، سوم آبان ماه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. موعد تحویل خودروها از مهرماه تا آبان ماه سال آینده و به قیمت مطابق با قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تعیین شده است. 

بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی‌الحساب توسط افراد منتخب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد. همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد.

متقاضیان خرید تارا، دناپلاس و ٢٠٧ بخوانند/  آغاز نهمین پیش‌فروش ایران‌خودرو

در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، طبق روال شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

223227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =