آسیب‌ دیدن بازیگر زن و توقف فیلمبرداری «پلنگ سیاه»

ایرنا نوشت: فیلمبرداری دنباله فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» به دلیل مصدومیت یکی از بازیگران اصلی به طور موقت متوقف شد.

کار ساخت دنباله فیلم پلنگ سیاه از دنیای سینمایی مارول به طور موقت متوقف شد تا لتیشیا رایت، ستاره این فیلم که سر صحنه فیلمبرداری مصدوم شده بود، سلامت خود را بازیابد. 

رایت اواخر ماه اوت در حین فیلمبرداری یک صحنه نمایشی در بوستون مصدوم شد. آن زمان انتظار می‌رفت این بازیگر پس از کمی استراحت خوب شده و فیلمبرداری‌ بدون وقفه ادامه پیدا کند. اگرچه اطلاعات بیشتری درباره این مصدومیت منتشر نشده اما آنطور که گفته شده بود مشکل جزئی بوده است.

به گفته مدیربرنامه‌های رایت، این بازیگر انگلیسی گویانی تبار از ماه سپتامبر (شهریور- مهر ۱۴۰۰) در حال استراحت است و امید دارد تا اوایل سال ۲۰۲۲ سر صحنه برگردد.   

رایت در فیلم موفق پلنگ سیاه (۲۰۱۸) نقش شوری را امپراتوری خیالی واکاندا واقع در آفریقا بازی کرد. این فیلم که بیشتر بازیگران آن رنگین پوست هستند یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروخت و تا جایی پیش رفت که نامزد جایزه اسکار برای بهترین فیلم شود.

پس از اکران موفقیت آمیز قسمت اول از مجموعه پلنگ سیاه ایده ساخت قسمت دوم مطرح شد. چند ماه بعد با رایان کوگلر برای بازگشت در نقش کارگردان مذاکره شد و مارول استودیوز خبر ساخت دنباله این فیلم را در اواسط سال ۲۰۱۹ اعلام کرد. در ماه اوت سال ۲۰۲۰ در پی درگذشت چادویک بوزمن، بازیگر نقش اصلی این فیلم، برنامه‌ها برای ساخت تغییر کرد و مارول تصمیم گرفت کسی را جایگزین او نکند. از همین رو انتظار می‌رود نقش رایت در قسمت دوم فیلم پررنگ‌تر شود.

عوامل ساخت دنباله پلنگ سیاه ماه مه امسال عنوان پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) را برای این فیلم انتخاب کردند. کار ساخت این فیلم اواخر ماه ژوئن ۲۰۲۱ در آتلانتا، برانزویک، جورجیا و اطراف ماساچوست آغاز شد.

این فیلم موردانتظار ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان الله خان IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    امپراطوری واکاندا خیالی نیست خیالی ماها هستیم
  • به تو چه IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    نه