توصیه محمد مهاجری به علی باقری درباره مذاکرات وین

محمد مهاجری در توییتی نوشت: شنیده ام آقای ‎علی باقری سرتیم مذاکرات وین به این نتیجه رسیده که آن مصوبه مجلس مضر است چه خوب که حرفش را پشت بلندگو بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در توییتر نوشت: ‏مدتی پیش آقای ‎امیرعبداللهیان در جمعی گفت مصوبه مجلس در مورد برجام (بخوانید ضد برجام) دست ما را در مذاکرات بسته. البته فشارها باعث شد حرفش را پس بگیرد.

حالا که شنیده ام آقای ‎علی باقری سرتیم مذاکرات وین هم به همین نتیجه رسیده که آن مصوبه مضر است چه خوب که حرفش را پشت بلندگو بزند.

توصیه محمد مهاجری به علی باقری درباره مذاکرات وین

۲۳۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    2 17
    هشت سال اخیر شما ودوستان تان مشکلات را حل کردید حالا قدری اجازه بدهیداز خوشی گذشته کمی کاسته شود چرا که خوشی زیاد دلمان را زده اجازه دهید دولت مستقر با بی تدبیری تدابیر امید آور دولت قبل رادودکند تا مجدد شما ودوستان تان برای رسیدن به قدرت حرفی برای گفتن داشته باشید
  • اسکندرزاده IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 12
    جناب مهاجری متاسفانه شنیده های شما هم مانند توهمات و تخیلات درونی شما مشکل دارد و کلا دچار اختلالات درونی و بیرونی هستید برخلاف ظاهر اصولگرایی و باطن اصلاح‌طلبی شما دچار نه دوگانگی بلکه چندگانگی شده آید لطفاً به پزشک مراجعه کنید شاید درمانی باشد
  • ققنوس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    17 4
    آن مصوبه برای بستن دست دولت قبل تصویب شد تا گشایشی در زمان آن دولت حاصل نشود بنظر میرسد امروز که همه قوا یکدست شده است عدم رعایت مفاد آن زیاد هم حساسیت برانگیز نباشد ! برای بعضی ها رسیدن به قدرت همه چیز را توجیه و مباح می‌شمارد حتی خیانت به مردم و معیشت آنها را !!!
  • محجوب IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 2
    جرئت ندارند. الان اگر دکتر ظریف بود تمام سینه چاک های مجلس فرمایشی همه فریاد میکردن واو را مرتد میکردن.