راه‌اندازی طرح امداد هوشمند و کارآمد در چهارمحال و بختیاری از ابتدای آذرماه

معاون مالی و اداری کمیته امداد گفت: از ابتدای آذرماه طرح امداد هوشمند و کارآمد در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان در سفر به استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اهداف اصلی این نهاد است.

وی افزود: در راستای ایجاد تحول و هوشمندسازی ارائه خدمات به مددجویان، طرح امداد هوشمند و کارآمد از ابتدای آذرماه در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.

معاون مالی و اداری کمیته امداد ادامه داد: در این طرح مددجویان با مراجعه به سامانه e.emdad.ir با استفاده از کد ملی خود، درخواستشان را ثبت می‌کنند تا مددکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواستشان رسیدگی کنند.

باجلان گفت: کاهش مراجعات مددجویان به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمت‌رسانی سریع‌تر به خانواده‌های نیازمند از جمله مزایای اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: تمام نیازمندانی که برای دریافت خدمات حمایتی به کمیته امداد مراجعه کرده‌اند در صورت داشتن شاخص‌های نیازمندی تحت حمایت قرار گرفته‌اند و صف پشت نوبتی‌ها در حد صفر است.

معاون مالی و اداری کمیته امداد با اشاره به اعطای تسهیلات به خانواده‌های نیازمند بیان کرد: تسهیلات با اولویت اشتغال از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بدون کارمزد و سود بانکی به مددجویان اعطا می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =